Z ogrodu prosto do lodówki

O rozwoju sklepów ze zdrową żywnością Slow Food & Garden opowiada Robert Radkiewicz, wiceprezes zarządu firmy Zielony Loft.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Kto jest głównym klientem sklepów Slow Food & Garden?
Są to przede wszystkim świadomi klienci, znający wartość ekologicznej i zdrowej żywności, ale również miłośnicy i pasjonaci tematów związanych z ogrodnictwem. Poprzez materiały edukacyjne znajdujące się w naszych punktach, staramy się edukować i poszerzać grono odbiorców, które trafia do centrów ogrodniczych. Wiemy dobrze, że nasz dalszy rozwój zależy przede wszystkim od przyszłych klientów.
Czy w branży występuje problem sezonowości?
W ogrodnictwie sezonowość jest czymś oczywistym. Staramy się pokonywać ten problem wydłużając okres handlowy w sezonowych punktach sprzedaży. To właśnie zjawisko sezonowości skłoniło nas do szerszego spojrzenia na sektor ogrodniczy i przekonało do wprowadzenia do centrów ogrodniczych nowych produktów, jednym z nich była żywność ekologiczna. W ten sposób powstał koncept Slow Food & Garden, który opiera się na samodzielnie funkcjonujących sklepach i działach sprzedaży oferujących szereg artykułów spożywczych. A wszystko to zgodnie z mottem konceptu Slow Food & Garden - zdrowa żywność z ogrodu.
Które produkty Slow Food & Garden cieszą się największą popularnością?
Do koszyka naszych klientów najczęściej trafiają przetwory i zdrowe słodycze. Są to produkty niespotykane w innych sklepach, dlatego wzbudzają tak duże zainteresowanie.
Rozmawiał (boa)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...