Z ogrodu prosto do lodówki

O rozwoju sklepów ze zdrową żywnością Slow Food & Garden opowiada Robert Radkiewicz, wiceprezes zarządu firmy Zielony Loft.
Kto jest głównym klientem sklepów Slow Food & Garden?
Są to przede wszystkim świadomi klienci, znający wartość ekologicznej i zdrowej żywności, ale również miłośnicy i pasjonaci tematów związanych z ogrodnictwem. Poprzez materiały edukacyjne znajdujące się w naszych punktach, staramy się edukować i poszerzać grono odbiorców, które trafia do centrów ogrodniczych. Wiemy dobrze, że nasz dalszy rozwój zależy przede wszystkim od przyszłych klientów.
Czy w branży występuje problem sezonowości?
W ogrodnictwie sezonowość jest czymś oczywistym. Staramy się pokonywać ten problem wydłużając okres handlowy w sezonowych punktach sprzedaży. To właśnie zjawisko sezonowości skłoniło nas do szerszego spojrzenia na sektor ogrodniczy i przekonało do wprowadzenia do centrów ogrodniczych nowych produktów, jednym z nich była żywność ekologiczna. W ten sposób powstał koncept Slow Food & Garden, który opiera się na samodzielnie funkcjonujących sklepach i działach sprzedaży oferujących szereg artykułów spożywczych. A wszystko to zgodnie z mottem konceptu Slow Food & Garden - zdrowa żywność z ogrodu.
Które produkty Slow Food & Garden cieszą się największą popularnością?
Do koszyka naszych klientów najczęściej trafiają przetwory i zdrowe słodycze. Są to produkty niespotykane w innych sklepach, dlatego wzbudzają tak duże zainteresowanie.
Rozmawiał (boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej