Płytki po śląsku

Glazura Królewska otwiera czwarty Salon Łazienek w woj. śląskim.
W połowie września zostanie uruchomiony nowy Salon Łazienek w Tychach. To czwarta placówka sieci w województwie śląskim, w całym kraju działa 35 Salonów Łazienek Glazury Królewskiej. Osoby zainteresowane współpracą z Glazurą Królewską do końca września mogą przystąpić do sieci na preferencyjnych warunkach. Firma obniżyła opłatę wstępną, która teraz wynosi 5 tys. zł netto. Koszt otwarcia własnego Salonu Łazienek waha się od 100 do 170 tys. zł i zależy od stanu technicznego lokalu oraz jego powierzchni.
- Niezależnie od rozwoju sieci, w firmie trwają prace nad poprawą konkurencyjności salonów. Jest to proces obejmujący wiele sfer: począwszy od oferty handlowej, poprzez promocję, aż po ekspozycję. Obecnie wprowadzamy do naszych placówek sporo nowości, także producentów mało znanych na polskim rynku - mówi Anna Grzyb, dyrektor rozwoju sieci sprzedaży Glazury Królewskiej. - Nowości w salonach łazienek wiążą się niezmiennie z przebudową ekspozycji. Dla franczyzodawcy jest to duże przedsięwzięcie organizacyjne i finansowe, aczkolwiek niezbędne dla podniesienia atrakcyjności placówek - dodaje Anna Grzyb.
Salony Łazienek Glazury Królewskiej mają najczęściej ok. 250 m2 i mieszczą się w tych częściach miasta, które zwyczajowo kojarzą się z branżą wyposażenia wnętrz lub budowlaną. Przy wyborze lokalizacji istotne są również miejsca parkingowe i dogodny dojazd do sklepu. Znalezieniem odpowiedniego lokalu zajmują się franczyzobiorcy. Glazura Królewska wspiera swoich partnerów na etapie projektowania oraz urządzania lokalu. Firma odpowiada również za rekrutację personelu oraz jego przeszkolenie, zapewnia swoim partnerom działania promocyjne i reklamowe.
- Obok klasycznych działań promocyjnych, takich jak promocje cenowe czy gazetki produktowe, organizujemy w całym kraju szkolenia i pokazy dla wykonawców oraz śniadania z architektami. Takie spotkania służą wymianie doświadczeń oraz pomagają w nawiązaniu współpracy, co w dłuższej perspektywie przekłada się na wzrost sprzedaży - wyjaśnia Anna Grzyb.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej