Płytki po śląsku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W połowie września zostanie uruchomiony nowy Salon Łazienek w Tychach. To czwarta placówka sieci w województwie śląskim, w całym kraju działa 35 Salonów Łazienek Glazury Królewskiej. Osoby zainteresowane współpracą z Glazurą Królewską do końca września mogą przystąpić do sieci na preferencyjnych warunkach. Firma obniżyła opłatę wstępną, która teraz wynosi 5 tys. zł netto. Koszt otwarcia własnego Salonu Łazienek waha się od 100 do 170 tys. zł i zależy od stanu technicznego lokalu oraz jego powierzchni.

- Niezależnie od rozwoju sieci, w firmie trwają prace nad poprawą konkurencyjności salonów. Jest to proces obejmujący wiele sfer: począwszy od oferty handlowej, poprzez promocję, aż po ekspozycję. Obecnie wprowadzamy do naszych placówek sporo nowości, także producentów mało znanych na polskim rynku - mówi Anna Grzyb, dyrektor rozwoju sieci sprzedaży Glazury Królewskiej. - Nowości w salonach łazienek wiążą się niezmiennie z przebudową ekspozycji. Dla franczyzodawcy jest to duże przedsięwzięcie organizacyjne i finansowe, aczkolwiek niezbędne dla podniesienia atrakcyjności placówek - dodaje Anna Grzyb.

Salony Łazienek Glazury Królewskiej mają najczęściej ok. 250 m2 i mieszczą się w tych częściach miasta, które zwyczajowo kojarzą się z branżą wyposażenia wnętrz lub budowlaną. Przy wyborze lokalizacji istotne są również miejsca parkingowe i dogodny dojazd do sklepu. Znalezieniem odpowiedniego lokalu zajmują się franczyzobiorcy. Glazura Królewska wspiera swoich partnerów na etapie projektowania oraz urządzania lokalu. Firma odpowiada również za rekrutację personelu oraz jego przeszkolenie, zapewnia swoim partnerom działania promocyjne i reklamowe.

- Obok klasycznych działań promocyjnych, takich jak promocje cenowe czy gazetki produktowe, organizujemy w całym kraju szkolenia i pokazy dla wykonawców oraz śniadania z architektami. Takie spotkania służą wymianie doświadczeń oraz pomagają w nawiązaniu współpracy, co w dłuższej perspektywie przekłada się na wzrost sprzedaży - wyjaśnia Anna Grzyb.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €