Od bobasa do Pitagorasa

We Wrocławiu powstaną dwa nowe centra nauczania MathRiders.
- Na wiosnę uruchomiliśmy nową jednostkę franczyzową w Krakowie, a we wrześniu powstaną dwie kolejne we Wrocławiu - mówi Małgorzata Dobrowolska, główny koncesjonariusz sieci MathRiders w Polsce. - W przygotowaniu są także oddziały w Nowym Sączu i w Płocku. Na przyszły rok zaplanowaliśmy uruchomienie około 10 nowych placówek franczyzowych na terenie całego kraju.
Obecnie MathRiders ma w Polsce pięć placówek - jedną własną i cztery franczyzowe. Koszt licencji na prowadzenie własnego centrum nauczania to 5 tys. euro. Ponadto potencjalny licencjobiorca powinien dysponować kapitałem, który umożliwi wynajęcie lub nabycie lokalu, w którym prowadzona będzie działalność. Musi także wyposażyć go w sprzęt i niezbędne pomoce naukowe oraz zakupić materiały edukacyjne. Opłaty bieżące stanowią 20 proc. wpływów. Franczyzobiorca może liczyć na zwrot inwestycji mniej więcej po upływie dwóch lat.
- Rozwój sieci MathRiders pokazuje, że rynek edukacyjny charakteryzuje się obecnie dużą dynamiką. Kluczową rolę odegrały tu niewątpliwie zmiany, jakie dokonały się w ciągu ostatnich lat w polskim systemie oświaty: przywrócenie matematyki jako obowiązkowego przedmiotu na maturze oraz obniżenie wieku szkolnego. Najaktywniejszy segment tego rynku stanowią obecnie rodzice cztero- i pięciolatków. - tłumaczy Małgorzata Dobrowolska.
Ocena potencjału przyszłego licencjobiorcy dokonywana jest na podstawie biznesplanu, który opracowany jest w oparciu o wskazówki głównego koncesjonariusza sieci. Franczyzobiorca samodzielnie musi znaleźć lokal o powierzchni 15–20 m2 z dwoma pomieszczeniami, z których jedno można przeznaczyć na biuro. Typową lokalizacją centrum nauczania MathRiders jest niewielki budynek biurowy we względnie spokojnej okolicy. Może to być również mieszkanie prywatne lub pomieszczenia wynajęte od instytucji, pod warunkiem że będzie oznakowane od zewnątrz.
W ramach pakietu franczyzowego partner otrzymuje wyłączne prawo do nauczania metodą MathRiders na terenie zdefiniowanym w umowie licencyjnej. W jego skład wchodzi również system ustawicznych szkoleń, w tym szkoleń online, organizowanych przez firmę Helen Doron, dostęp do zasobów elektronicznych, wzory graficzne materiałów reklamowych oraz biblioteka dydaktyczna.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej