Coffeeheaven tworzy sieć
Sieć kawiarni Coffeeheaven Polska planuje do końca 2006 roku uruchomić 50 kawiarni
Jak podaje „Puls Biznesu”, sieć kawiarni Coffeeheaven, której założycielem jest angielska Coffeeheaven International plc., planuje do końca 2006 roku uruchomienie 50 punktów usługowych.
W grudniu 2001 r. polska Coffeeheaven została wydzielona z Bakery Services, utrzymującej się z usług piekarniczych w Anglii, i wcielona do grupy Coffeeheaven International plc. Takie rozwiązanie okazało się pomocne w zaistnieniu na londyńskim parkiecie Alternative Investment Market. Coffeeheaven tą drogą zdobyła ponad 8 mln zł. Środki te dały gwarancję rozwoju w Polsce, a uzyskane fundusze mają pomóc w dalszej ekspansji i zwiększeniu liczby kawiarni z 5 do 50.
Uruchomienie pierwszych pięciu punktów kosztowało 2,5 mln zł. Na cała inwestycję trzeba wyłożyć około 25 mln zł.
Więcej: Puls Biznesu, 9 stycznia 2001Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej