3 mln zegarków w rok

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Trend Around s.r.o. jest wyłącznym dystrybutorem marki Ice-Watch w Polsce, Republice Czeskiej i na Słowacji. Jej założycielem jest Belg Jean-Pierre Lutgen. Marka działa na zasadzie dystrybucji i nie prowadzi sklepów własnych. Strategia handlowa zakłada sprzedaż głównie w mniejszych sklepach z zegarkami, omijając duże sieci. W tym roku zegarki Ice-Watch pojawią się w Warszawie, a później także w innych polskich miastach.

W Polsce działa już 13 jednostek partnerskich, planowane jest wprowadzenie oferty handlowej do kolejnych 50 placówek oraz 10 sklepów internetowych. Partnerzy muszą przestrzegać cen minimalnych i w odpowiedni sposób prezentować zegarki, których w ofercie jest blisko 350. W zamian za to mogą liczyć na dostawy towaru, katalogi, serwis oraz materiały marketingowe. Przewidywana suma inwestycji w małą ekspozycję to kwota rzędu 3 tys. zł, zaś w stoisko monobrandowe ok. 60 tys. zł.

- W 2006 roku rozbiłem zegarek na 10 części, tak aby móc dokładnie dobrać i zaprojektować każdą z nich. Chciałem stworzyć coś niekonwencjonalnego, co zarazem zostanie przyjęte przez szerokie grono klientów. Tak powstał kolorowy i niedrogi zegarek dostosowany do różnych gustów - dodaje Jean-Pierre Lutgen.

Każdy zegarek zanim trafi na rękę klienta przebywa długą drogę po całym świecie. Projekty zegarków przygotowywane są w Belgi, mechanizmy pochodzą z Japonii, montowane są w Shenzhen w Chinach, zaś z Hong-Kongu rozprowadzane do ponad 80 krajów. Każdy dystrybutor ma wyłączność na dany rynek oraz dużą swobodę działania, choć musi ściśle przestrzegać określonych wytycznych np. pisowni nazwy marki.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €