Układ sił się zmienia
Musi być dobrze, szybko i tanio - o potrzebach klientów i kierunku rozwoju branży myjni samochodowych w Polsce mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.
Jak oceniają Państwo perspektywy branży myjni samochodowych w Polsce?
Perspektywy są bardzo obiecujące. Rodzimy rynek nie jest jeszcze nasycony, a to oznacza, że jest miejsce na kolejne obiekty. Obserwujemy natomiast, jak za przykładem zachodnich sąsiadów zmienia się układ sił. Najpopularniejsze dotychczas myjnie ręczne ustępują miejsca myjniom bezdotykowym, które zyskują ze względu na możliwość samodzielnego i tańszego mycia. Kluczem do sukcesu w tej branży jest jednak dobra lokalizacja. My postawiliśmy na rozwój przy centrach handlowych. Dzięki współpracy z siecią Tesco możemy zaoferować franczyzobiorcom atrakcyjne lokalizacje, które są znakomitym generatorem ruchu i przyciągają zmotoryzowanych klientów.
Co, poza lokalizacją, decyduje o powodzeniu tego biznesu?
Tak, jak w przypadku innych firm z branży usługowej liczy się cena i jakość usług. Właśnie z tego powodu opracowaliśmy własną technologię mycia. Nasze rozwiązania znacznie poprawiają efektywność, co przekłada się na cenę usługi i wzrost liczby klientów. Inwestujemy w nasz koncept, bo chcemy być bardziej atrakcyjni, tak dla franczyzobiorców, jak i klientów myjni Auto-Spa. Mamy świadomość, że na polskim rynku jest coraz więcej ciekawych pomysłów na biznes, więc aby wyjść naprzeciw potencjalnym franczyzobiorcom rozszerzyliśmy naszą ofertę. Poza samym konceptem proponujemy także finansowanie w postaci leasingu, atrakcyjne lokalizacje, a teraz również własną technologię. Nie siedzimy z założonymi rękoma, tylko sami docieramy do potencjalnych franczyzobiorców.
W jaki sposób Auto-Spa pozyskuje franczyzobiorców?
Przede wszystkim poprzez aktywne działania marketingowe. Inwestujemy w reklamę, docieramy do mediów lokalnych i tych związanych z branżą samochodową. Własna technologia Auto-Spa powstała właśnie z myślą o firmach z branży paliwowej, samochodowej i myjni ręcznych, które planują rozszerzyć swoją działalność i chcą uruchomić własną myjnię lub zmodernizować już istniejącą. Nawiązujemy również współpracę z zewnętrznymi sieciami sprzedaży, poprzez które będziemy pozyskiwać zainteresowanych programem franczyzowym Auto-Spa.
(kb)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej