Zabawy robotów

TwójRobot.pl prowadzi warsztaty dla dzieci, na których uczestnicy poznają świat techniki konstruując roboty.
Firma TwójRobot.pl działa na rynku od pięciu lat, a od roku posiada wyłączność na dystrybucję zestawów edukacyjnych do robotyki, marki RoboRobo. Dzięki temu franczyzobiorcy mogą nabywać sprzęt po cenach hurtowych. TwójRobot.pl swoją ofertę współpracy kieruje zarówno do działających już placówek edukacyjnych, chcących rozszerzyć zakres swoich usług, jak i do młodych przedsiębiorców szukających pomysłu na biznes.
- W czasie studiów na Politechnice Poznańskiej, wraz z kolegami, wielokrotnie brałem udział w zawodach robotów – wspomina Bożydar Milewski, właściciel firmy Twój Robot. - Oprócz zawodników przychodziło na nie mnóstwo dzieci zafascynowanych walczącymi maszynami. Stąd właśnie pomysł, aby zacząć dla nich organizować warsztaty, na których mogą rozwijać swoje umiejętności techniczne.
Idealnym narzędziem okazały się roboty dostarczające uczestnikom po prostu dobrej zabawy. Pierwsza placówka powstała w Poznaniu, a niespełna rok później zajęcia odbywały się także we Wrocławiu i Warszawie. Dziś sieć Twój Robot skupia 12 placówek własnych, pięć partnerskich oraz cztery franczyzowe. Do ostatniej grupy, pod koniec września dołączyła placówka w Gdańsku, a w październiku powiększy ją jeszcze punkt w Gdyni. Finalizowane są również rozmowy na temat otwarcia punktów franczyzowych w dwóch dużych miastach w Polsce wschodniej.
Żeby rozpocząć działalność pod szyldem sieci należy dysponować kapitałem rzędu 40 tys. zł, z czego 19 tys. zł trzeba przeznaczyć na zakup podstawowego sprzętu dydaktycznego. W początkowym okresie prowadzenia firmy możliwe jest odpłatne dzierżawienie sprzętu z centrali, co pozwala znacznie zredukować koszty rozpoczęcia działalności. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi odpowiednio siedem i cztery tys. zł dla dużych i małych miast. Dodatkowym wymogiem jest wykształcenie informatyczne bądź studia z zakresu robotyki lub zatrudnienia takiej osoby.
Koniecznością jest także posiadanie własnej placówki, lub możliwość okresowego najmu odpowiednich pomieszczeń. Sala zajęciowa powinna być przystosowana dla dzieci i mieć co najmniej 35 m2 powierzchni.
- Nasze lokale to najczęściej sale wynajmowane na wyższych uczelniach lub w szkołach, spełniające wymagania odnośnie lokalizacji: blisko centrum oraz z dobrym dojazdem samochodowym – dodaje Bożydar Milewski. - do prowadzenia małych placówek na początku ich działalności wystarczy jedna osoba zatrudniona na stałe, prowadząca zapisy oraz warsztaty.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej