Burger King ceni lojalność
Burger King wprowadza punkty dla lojalnych klientów
Jak podaje „Rzeczpospolita”, amerykańska sieć sprzedająca hamburgery Burger King Corp. zapożyczyła od linii lotniczych pomysł na nagradzanie najbardziej lojalnych klientów, stwarzając własną wersję programu „frequent flyer”.
Miłośnicy sprzedawanych przez sieć hamburgerów, zwanych tu whooperami, zbierają punkty, które następnie mogą wykorzystać w aukcjach internetowych firmy eBay Inc., kupując np. płyty kompaktowe lub bilety na koncerty.
Więcej: Rzeczpospolita, 14 stycznia 2001Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej