BNP pomaga franczyzobiorcom
Projekt wdrażany przez Brand New Products ma zmaksymalizować obroty outletów odzieżowych.
System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego, System Doradztwa Wiedzy Praktycznej, darmowe wyposażenie sklepów w meble oraz refundacja kosztów marketingowych, to najważniejsze punkty programu, który wspiera w biznesie franczyzobiorców Brand New Products.
Z myślą o swoich partnerach Brand New Products wprowadza System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego, który jest nowym elementem polityki zaopatrzenia firmy. Zgodnie z nim firma wprowadza do swoich outletów produkty, które pojawiły się w tradycyjnych sklepach w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
- Interesuje nas nowa i modna odzież. Tylko takie ubrania trafiają do sklepów franczyzowych - mówi Paweł Bryniarski, prezes sieci Brand New Products. - Regularność dostaw zapewniają umowy z europejskimi dystrybutorami końcówek kolekcji, którzy współpracują bezpośrednio z producentami ubrań. Kontrakty uprawniają BNP do sprzedaży m.in. produktów marki Diesel, Puma, Mexx, Adidas, Playboy, Reebok, Wrangler i Mustang.
BNP przygotowało również System Doradztwa Wiedzy Praktycznej, który polega na szkoleniu z zakresu zarządzania placówką franczyzową. Prowadzą je doradcy wewnętrzni, rekrutowani spośród franczyzobiorców BNP z minimum dwuletnim stażem oraz wieloletni pracownicy firmy. Są to ludzie zorientowani w specyfice biznesu oraz branży, znający mechanizmy rynku i potrafiący szybko reagować na nowe trendy. Ze wsparcia doradców można korzystać w trybie doraźnym lub ciągłym, w centrali lub w placówce handlowej.
Z programu wsparcia BNP korzystają również przedsiębiorcy, którzy dopiero zaczynają współpracę z siecią. Partnerzy, którzy do końca września zdecydują się otworzyć sklep Brand New Products otrzymują za kwotę 100 zł. kompleksowy zestaw meblowy, warty 10-30 tys. zł. Dzięki temu koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją.
Brand New Products oferuje franczyzobiorcom wsparcie w działaniach marketingowych. Sieć pokrywa 50 proc. wydatków poniesionych przez partnerów na promocję i reklamę sklepów. Nowi franczyzobiorcy ponoszą także jednorazową opłatę licencyjną, w ramach której jest szkolenie z zakresu merchandesingu.
(mk)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

