Biznes ekstraklasa
Jaka jest recepta na sukces w biznesie? Nowatorski pomysł, który rodzi się z pasji - przekonuje Przemysław Olewnik, który kieruje szkółkami Socatots w Polsce.
Na czym polega unikalność Państwa biznesu?
Socatots można nazwać niszowym z dwóch powodów. Po pierwsze ze względu na grupę docelową naszych szkółek, a po drugie z uwagi na bogate zaplecze metodologiczne. Socatots to zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci już od 6. miesiąca do 5. roku życia, podczas których maluchy ćwiczą wspólnie ze swoimi rodzicami. Właśnie dlatego ten biznes najlepiej sprawdza się wśród młodych małżeństw i mam, które po urodzeniu dziecka nie chcą wracać do pracy na etacie. Socatots daje bowiem szansę samorealizacji zawodowej i stwarza okazję do świetnej zabawy ze swoimi dziećmi, na którą czasami brakuje czasu. Wiem, że taka motywacja najlepiej działa właśnie na rodziców, czego jestem najlepszym dowodem. A zaplecze metodologiczne jest gwarantowane przez centralę Socatots w Wielkiej Brytanii, która cały czas dopracowuje program we współpracy ze specjalistami w tej dziedzinie oraz pod okiem brytyjskiego Ministerstwa Edukacji. Program Socatots musi spełniać odpowiednie kryteria, wymagane od usług skierowanych do tak małych dzieci.
Rodzice to wymagający klienci – czy trudno zdobyć ich zaufanie?
Rzeczywiście zdobycie zaufania to pierwszy i najważniejszy element naszej działalności. Natomiast dla osób, które zrozumieją ideę Socatots i korzyści płynące z uczestnictwa w zajęciach, to nic trudnego. Na świecie zaufało nam już ponad 2 mln klientów, w Polsce jesteśmy dopiero na początku drogi, a już mamy grupę ponad tysiąca Piłkarskich Maluszków. Franczyza Socatots to oferta dla osób odpowiedzialnych, które rozumieją istotę inwestowania w rozwój dziecka. Świeżo upieczeni rodzice coraz większą uwagę przykładają do prawidłowego rozwoju swoich dzieci, doceniają istotę pierwszego etapu życia i są gotowi przeznaczać na rozwój dzieci coraz większe kwoty - stąd rosnący popyt na usługi skierowane do tej grupy wiekowej. A wspomniane wcześniej wsparcie merytoryczne daje nam i naszym franczyzobiorcom istotną przewagę konkurencyjną i mocny argument w walce o zaufanie klientów.
Co jeszcze przekonuje franczyzobiorców Socatots do otwarcia własnej placówki?
Przede wszystkim dostęp do rozwiązań sprawdzonych nie tylko w różnych miastach Polski, ale również na całym świecie. Jako centrala zapewniamy bezustanne wsparcie merytoryczne w zakresie prowadzenia zajęć, jak i prowadzenia działalności Socatots. Inną zaletą naszego systemu jest przejrzysty układ kosztów – niski poziom kosztów stałych i skalowalność kosztów operacyjnych. Dobrze prowadzona franczyza może osiągnąć zysk operacyjny już w pierwszym roku działalności. Franczyzobiorcy otrzymują też określony obszar wyłączności, na którym mogą rozwijać swoją działalność, dzięki czemu mają zapewniony dostęp do większej liczby potencjalnych klientów. A tych w miarę rozwoju działalności z pewnością będzie przybywać coraz szybciej, również dzięki poleceniom zadowolonych rodziców, którzy widzą, ile ich dzieciom dają nasze zajęcia.
(kb)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej