Do tanga trzeba dwojga
McDonald’s otworzy restaurację w supermarkecie Carrefour.
Do końca roku ma powstać testowa placówka McDonald's w supermarkecie Carrefour. Poligonem doświadczalnym będzie Centrum Handlowe Arkadia w Warszawie. Jeśli mariaż się sprawdzi, przyjdzie kolej na następne lokalizacje.
- Cytując tekst przeboju - "do tanga trzeba dwojga". W przypadku tej lokalizacji spodziewamy się bardzo dobrych wyników. Obie sieci to mocne marki z ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Korzyści powinny być obustronne - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.
Ile czasu świeżo upieczeni partnerzy dają sobie na weryfikację eksperymentu? Zdaniem Kłapy warto popatrzeć, jak placówka będzie radzić sobie w poszczególnych porach roku.
- Jednocześnie obiekt istniejący do tej pory w food courcie CH Arkadia kontynuuje swoją działalność bez zmian. Obie lokalizacje są skierowane do nieco innej grupy docelowej, nie będą więc robić sobie nawzajem konkurencji. McDonald's w Carrefour to oferta dla klientów supermarketu, którzy chcą zrobić sobie przerwę na posiłek - twierdzi Krzysztof Kłapa.
Tego rodzaju rozwiązanie to novum na polskim rynku, ale za granicą stanowi wypróbowany patent.
- W Stanach Zjednoczonych McDonald's od dawna współpracuje na takiej zasadzie z niektórymi wiodącymi markami – przyznaje Kłapa.
Sklep Carrefour w Arkadii dopiero co przeszedł lifting. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Wiadomość o współpracy z fast foodowym gigantem oznacza, że na tym zmian nie koniec.
- Inspiracją dla nowej aranżacji przestrzeni w Carrefour Arkadia była chęć stworzenia nowoczesnego, praktycznego i przyjaznego klientom sklepu. Z propozycją podobnych przekształceń Carrefour będzie występował w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach i centrach handlowych. W najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić podobne zmiany w dwóch innych warszawskich hipermarketach. Będą do nich należały sklepy Carrefour Reduta i Carrefour Targówek – mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.