Do tanga trzeba dwojga

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Do końca roku ma powstać testowa placówka McDonald's w supermarkecie Carrefour. Poligonem doświadczalnym będzie Centrum Handlowe Arkadia w Warszawie. Jeśli mariaż się sprawdzi, przyjdzie kolej na następne lokalizacje.
- Cytując tekst przeboju - "do tanga trzeba dwojga". W przypadku tej lokalizacji spodziewamy się bardzo dobrych wyników. Obie sieci to mocne marki z ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Korzyści powinny być obustronne - mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska.

Ile czasu świeżo upieczeni partnerzy dają sobie na weryfikację eksperymentu? Zdaniem Kłapy warto popatrzeć, jak placówka będzie radzić sobie w poszczególnych porach roku.

- Jednocześnie obiekt istniejący do tej pory w food courcie CH Arkadia kontynuuje swoją działalność bez zmian. Obie lokalizacje są skierowane do nieco innej grupy docelowej, nie będą więc robić sobie nawzajem konkurencji. McDonald's w Carrefour to oferta dla klientów supermarketu, którzy chcą zrobić sobie przerwę na posiłek - twierdzi Krzysztof Kłapa.

Tego rodzaju rozwiązanie to novum na polskim rynku, ale za granicą stanowi wypróbowany patent.

- W Stanach Zjednoczonych McDonald's od dawna współpracuje na takiej zasadzie z niektórymi wiodącymi markami – przyznaje Kłapa.

Sklep Carrefour w Arkadii dopiero co przeszedł lifting. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Wiadomość o współpracy z fast foodowym gigantem oznacza, że na tym zmian nie koniec.

- Inspiracją dla nowej aranżacji przestrzeni w Carrefour Arkadia była chęć stworzenia nowoczesnego, praktycznego i przyjaznego klientom sklepu. Z propozycją podobnych przekształceń Carrefour będzie występował w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach i centrach handlowych. W najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić podobne zmiany w dwóch innych warszawskich hipermarketach. Będą do nich należały sklepy Carrefour Reduta i Carrefour Targówek – mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

(gum)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €