Na wakacje przez sieć
Od początku roku biur podróży Wakacje.pl podpisało 45 umów franczyzowych, na podstawie których powstało 26 punktów obsługi klienta.
Wakacje.pl od początku roku podpisały 45 umów franczyzowych, z których powstało już 26 placówek w 24 miastach. Kolejnych 19 jest w końcowej fazie przygotowania do uruchomienia. Placówki powstają m.in. w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Białymstoku oraz Opolu. Do końca roku punktów obsługi ma funkcjonować 50, a za dwa lata sieć chce prowadzić ich już 150.
- Wciąż mocno rozwijamy nasze platformy internetowe i inwestujemy w nie duży kapitał, ale równolegle chcemy być bliżej ludzi z naszą marką – mówi Mateusz Kazieczko, prezes zarządu Enovatis. - Chcemy pomóc mieszkańcom mniejszych i większych miast, którzy nie są obyci z internetem, sięgać po to, co na rynku turystycznym jest najlepsze, sprawdzone i zawsze bezpieczne.
Zarząd Enovatis nie ukrywa, że jedną z inspiracji do stworzenia sieci Wakacje.pl stał się widoczny efekt ROPO (Research Online - Purchaise Offline), czyli wyszukiwania w internecie informacji o produktach przed dokonaniem ich faktycznego zakupu w fizycznym miejscu sprzedaży. Nie potraktowano go jednak jako zagrożenie, a przeciwnie, wykorzystano jako sprzyjającą siłę napędową do wcześniej planowanego projektu.
Franczyzobiorcy nie ponoszą kosztów przystąpienia ani uczestnictwa w sieci. Główną inwestycją jest wdrożenie unifikacji wizualnej, pod warunkiem, że przedsiębiorca dysponuje już placówką. Franczyzodawcy oferują ze swojej strony pomoc w dostępie do maksymalnie szerokiej oferty touroperatorskiej, powiększenie jej o nowe segmenty, elektroniczne systemy rezerwacyjne oraz szkolenia, projekty marketingowe, materiały promocyjne i stałą opiekę Back Office.
(boa)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży Podróże i wypoczynek
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

