Kolejny Best Western otwarty
W Warszawie został otwarty 11. hotel świadczący usługi pod nazwą Best Western. Ostatnio szyld zmienił także hotel Monopol w Krakowie.
Hotel Portos w Warszawie oficjalnie zmienił szyld na Best Western 20 października. Zlokalizowany na warszawskim Mokotowie hotel przed przystąpieniem do międzynarodowej sieci musiał przejść generalny remont. Wartość inwestycji wyniosła niemal 15 milionów złotych. Na przystąpienie kolejnego obiektu do sieci Best Western PUHIT zdecydował się ze względu na korzyści, które przyniosła ta sama operacja hotelowi Felix. W działającym pod marką Best Western od 31 marca hotelu Felix, liczba gości z zagranicy wzrosła o 8 proc. Właściciele liczą na jeszcze lepsze efekty w nowych obiektach. Na początku października br. do sieci Best Western dołączył z kolei inny obiekt Grupy Kapitałowej PUHIT, hotel Monopol. Obecnie działa on pod nazwą Best Western Kraków Old Town i mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiej starówki. 91. pokojowy obiekt wypełni rynkową niszę jako pierwszy trzygwiazdkowy, sieciowy hotel w okolicy.
- Naszym celem było osiągnięcie liczby 10 hoteli należących do sieci do końca 2011 roku – mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na kraje bałtyckie. – Cieszymy się, że udało nam się zrealizować wyznaczony cel z nadwyżką, a to jeszcze nie koniec otwarć w tym roku.
Jesienią, również w Warszawie, ma zostać otwarty 12. obiekt sieci, hotel Best Western Poleczki. Kolejna placówka pod czerwono-żółto-niebieskim szyldem, dzięki bardzo dobremu połączeniu z Okęciem, będzie praktycznie hotelem lotniskowym.
- Przystąpienie do międzynarodowej sieci niesie ze sobą nowe szanse, ale także wyzwania - mówi Małgorzata Wrońska, dyrektor hotelu Best Western Gorzów Wielkopolski. – Nawiązanie współpracy z tak prestiżowym partnerem stwarza możliwości dostosowania się do najwyższych norm obsługi klientów oraz gwarantuje obecność we wspólnym systemie rezerwacyjnym.
Licząca ponad 4 tys. obiektów sieć hoteli Best Western jest największą na świecie. Wszystkie placówki są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty to standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo-marketingowe.
Best Western stale prowadzi rozmowy z nowymi hotelami. Najbardziej obiecującymi kandydatami są hotele posiadające rokujący na przyszłość biznesplan i odpowiednią lokalizację oraz wykazujące zainteresowanie współpracą w ramach międzynarodowej sieci hotelowej. Best Western nie wynajmuje ani nie kupuje nieruchomości, nie jest również spółką zarządzającą.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
AgencjaTlumaczen.pl
Car for You
Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje
Sprzedaż fotowoltaiki i termomodernizacji
Furgonetka Punkt
Kobieta i Rozwód
Mail Boxes Etc.
Mazfor
Orange Energia
Pralnia EBS
Quick Ride
Ship Center
Speed Queen
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.