Pracowita jesień w Kolporterze
W październiku przybyło sklepów osiedlowych Dobry Wybór i samoobsługowych sklepów Top Press.
Flagowym okrętem największego dystrybutora prasy w Polsce jest sieć salonów prasowych Kolporter. Jednak oprócz niej operator ma też dwa inne koncepty.
Marka Dobry Wybór to propozycja dla partnerów chcących otworzyć własny sklep osiedlowy. Sieć liczy 15 punktów. Dotychczas były one otwierane na terenie dwóch województw – mazowieckiego i świętokrzyskiego. Dwie ostatnie placówki powstały 12 października już na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, w Ełku.
– Chętnie podejmiemy współpracę z osobami, które mają doświadczenie w handlu artykułami spożywczymi. Poszukujemy również sklepów, chętnych do przyłączenia się do naszej sieci oraz podmiotów dysponujących lokalami sklepowymi do wynajęcia. Gwarantowane wynagrodzenie na poziomie 4,5 tys. zł netto miesięcznie, bez względu na wysokość obrotu to tylko jedna z korzyści, jakie oferujemy naszym partnerom – mówi Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór Kolportera. – Dodatkowym przychodem jest prowizja od obrotu oraz wynagrodzenia dodatkowe, m.in. za przyjmowanie płatności za rachunki, czy udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez producentów.
Kolporter rozwija też koncept samoobsługowych sklepów convenience Top Press. Placówki są bogatszą wersją tradycyjnych salonów prasowych. Zlokalizowane są w centrach handlowych, przy głównych ulicach miast, dworcach kolejowych, również w terminalach lotniczych i warszawskim metrze. W październiku trzy nowe Top Pressy otwarto w Zamościu, Ostrowie Wielkopolskim i Rzeszowie, a czwarty – w Pile – przeszedł remodelling. Obecnie sieć salonów prasowych Kolportera liczy 870 punktów, z czego 83 placówki działają właśnie pod marką Top Press.
(gum)
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


