Rynek dla najemców

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W ciągu 10 lat spółka planuje uruchomić blisko 2 tys. obiektów handlowych, a potencjał ocenia docelowo na 4 tys. obiektów.
– Zależy nam na współpracy z handlowcami, którzy mają co najmniej pięcioletnie doświadczenie w branży. Chcemy mieć gwarancję, że potrafią konkurować nie tylko asortymentem i świeżością towaru, ale również jakością obsługi klienta i niewygórowaną ceną – mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.

W minigaleriach znajdą się miejsca na sklep spożywczy, mięsny, rybny, drogerię, warzywniak i piekarnię z cukiernią. W zależności od potencjału handlowego danej lokalizacji i wielkości działki dodawane będą punkty usługowe i kolejne sklepy.

Pierwszy obiekt handlowy w ramach platformy został otwarty w lipcu w Żorach (woj. śląskie), kolejnych pięć inwestycji znajduje się w zaawansowanym procesie budowlanym.

(awh)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €