Rynek dla najemców
Poznańska spółka Czerwona Torebka otworzy minigalerie handlowe.
W ciągu 10 lat spółka planuje uruchomić blisko 2 tys. obiektów handlowych, a potencjał ocenia docelowo na 4 tys. obiektów.
– Zależy nam na współpracy z handlowcami, którzy mają co najmniej pięcioletnie doświadczenie w branży. Chcemy mieć gwarancję, że potrafią konkurować nie tylko asortymentem i świeżością towaru, ale również jakością obsługi klienta i niewygórowaną ceną – mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.
W minigaleriach znajdą się miejsca na sklep spożywczy, mięsny, rybny, drogerię, warzywniak i piekarnię z cukiernią. W zależności od potencjału handlowego danej lokalizacji i wielkości działki dodawane będą punkty usługowe i kolejne sklepy.
Pierwszy obiekt handlowy w ramach platformy został otwarty w lipcu w Żorach (woj. śląskie), kolejnych pięć inwestycji znajduje się w zaawansowanym procesie budowlanym.
(awh)
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.