Sałatki lądują w stolicy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Restauracja wzbogaca naszą sieć o nowe rozwiązanie technologiczne. Została zaprojektowana jako wolnostojąca wyspa sprzedażowa, która zajmuje jedynie 21 m2 powierzchni. Znajduje się w części pasażerskiej w strefie AB i jest dostępna jedynie dla tych pasażerów, którzy przejdą kontrolę bezpieczeństwa. W ofercie lokalu klienci znajdą pełną ofertę świeżych sałatek, kremowych zup oraz warzywnych tart – mówi Katarzyna Czarnecka z Salad Story.

Przewidywana kwota inwestycji potrzebna do otwarcia własnego punktu salad story to 250 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 30 tys. zł, a kandydat na franczyzobiorcę musi dysponować lokalem gastronomicznym w centrum handlowy o powierzchni przynajmniej 40 m2, jeśli jest on zlokalizowany w food court’cie. Oddzielne pomieszczenie z własnymi stolikami musi mieć powyżej 80 m2.

Na koniec 2010 roku na polskim rynku gastronomicznym działało 55 lokali franczyzowych oferujących ekologiczne potrawy. Wartość rynku zdrowej żywności nad Wisłą szacowana jest na 50 mln zł, a zdaniem ekspertów do końca dekady może wzrosnąć nawet 10-krotnie.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €