Marka to sukces
Marka dla klienta jest pewnego rodzaju gwarancją, że produkt spełnia określone cechy
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Marka jest źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej, a jednym z najważniejszych celów współczesnego marketingu jest budowanie marki produktu lub usług. Uzasadnieniem tego stanowiska jest rynkowa wartość marki, która ułatwia sprzedaż produktu lub usług.
Klienci zwykle nie starają się dokonać najlepszego wyboru, starają się uniknąć złego wyboru. Aby uniknąć złego wyboru, często wybierają najbardziej znaną markę. W sytuacji, gdy klient ma coraz większy wybór, tym wierniejszy jest znanej mu marce; wynika to stąd, że nabywca najczęściej nie ma czasu i możliwości, by porównywać cechy produktów i usług konkurencyjnych marek.
W opinii nabywcy marka zapewnia mu następujące korzyści:
- pozwala oszczędzić czas, jaki by musiał przeznaczyć na zapoznanie się z całą kategorią produktów lub usług
- marka produktu lub usługi jest sygnałem dla otoczenia o jego pozycji społecznej, biznesowej lub innej
- marka tworzy tożsamość nabywcy, ponieważ sytuuje go w grupie, która posiada takie produkty lub je używa
Firma, która chce uzyskać dobre wyniki nie może sobie pozwolić na rezygnację z programu budowania marki. Nie warto jednak się łudzić, że cel ten uda się osiągnąć dzięki jednej, zręcznie przeprowadzonej kampanii reklamowej. Przeciwnie, jest to proces długotrwały, czego dowodzą doświadczenia wielu firm, których marki znane są na całym świecie.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 18 stycznia 2002Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...