Browar pod ręką

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Lokal otwarty 5 listopada ma powierzchnię 220 m2. Leszczyński Sphinx to jednocześnie kolejna restauracja w nowym wystroju. Dodatkowo, dzięki specjalnym beczkom z kurkiem znajdującym się przy stolikach, klienci samodzielnie będą mogli nalać sobie piwa.
- Nasze restauracje sprawdzają się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w mniejszych miejscowościach. Systematycznie realizujemy plan otwarć nowych lokali i pojawiamy się z ofertą również w miastach, gdzie do tej pory nie funkcjonowały nasze restauracje - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, wiceprezes Sfinks Polska.

Sfinks Polska zarządza 114 restauracjami, w tym siecią 96 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, dziewięcioma restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i dziewięcioma restauracjami WOOK (segment casual dining). Firma jest także właścicielem zagranicznych spółek rozwijających koncepty gastronomiczne w Niemczech, Czechach i na Węgrzech. W 2011 roku pod logo Sphinx rozpoczęło działalność 14 lokali. Przewidywana inwestycja w biznes wynosi 100 tys. zł. Franczyzodawca wspiera partnerów w zakresie marketingu, sprzedaży, zatowarowania, pomocy prawnej i IT. Podstawowe wymagania wobec licencjobiorców to osobiste zaangażowanie i umiejętność zarządzania zespołem.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €