Kawa na jesień

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Columbus Coffee Nicola będzie trzecim lokalem franczyzowym działającej na rynku od ponad roku sieci. Będzie to równocześnie pierwsza placówka prowadzona przez franczyzobiorców w Szczecinie, gdzie koncept ma swoje korzenie.
- Permanentny pośpiech i zmieniający się styl życia skłaniają ludzi do poszukiwania nowych produktów i marek, które pozwolą im należeć do grupy ludzi sukcesu. Zależy nam aby klienci odwiedzali nas kilka razy w tygodniu, tak jak dzieje się to na zachodzie Europy lub w USA – mówi Tomasz Weczer, członek zarządu i dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci Columbus Coffee.

Kawiarnie Columbus Coffee powstają w centrach miast liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca powinien mieć lokal narożny mieszczący się w pobliżu urzędów, szkół lub firm. Wysokość inwestycji jest uzależniona od stanu i metrażu lokalu. Opłata licencyjna wynosi 18 tys. zł za pierwszą kawiarnię, licencja za każdą kolejną to 9 tys. zł. Opłata miesięczna wynosi 5 proc. obrotu netto.

- Nie wymagamy doświadczenia gastronomicznego. Zależy nam na partnerach, którzy marzą o kawiarni pełnej zadowolonych klientów z własnym charakterem i klimatem. Szukamy osób, które nie boją się ciężkiej pracy i chcą się skoncentrować na prowadzeniu tego typu biznesu – wyjaśnia Weczer. – Chcielibyśmy, żeby w przyszłym roku nasza sieć powiększyła się o kolejnych siedem kawiarni franczyzowych i przynajmniej jedną własną.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €