Biesiada trwa w najlepsze

Biesiadowo otwiera kolejne pizzerie i kusi franczyzobiorców promocjami.
Jesień to dla właściciela konceptu Biesiadowo pracowity okres. Sieć Wojciecha Goduńskiego we wrześniu powiększyła się o lokal w Górze Kalwarii, w październiku - o punkty w Warszawie oraz w Legnicy, a w listopadzie zyskała pizzerię w Myszyńcu.
– Kolejne otwarcia planujemy w takich miastach, jak Grójec, Marki, Rybnik, Warszawa oraz Koszalin – zapowiada Tomasz Wiśniewski, menedżer sieci.
Szybkie tempo rozwoju systemu franczyzodawca zawdzięcza przede wszystkim niskim kwotom inwestycji wymaganym do uruchomienia placówek. Własną restaurację pod marką Biesiadowo i Crazy Piramid Pizza można otworzyć na cztery sposoby. Podstawowy model przewiduje uruchomienie pizzerii z pełnym menu, w którym oprócz tradycyjnej pizzy, kebabów i zapiekanek, znajdą się dania restauracyjne. Franczyzobiorca powinien w tym przypadku dysponować lokalem o powierzchni min. 70 m2. Koszt inwestycji wynosi 42 tys. zł, a miesięczna opłata franczyzowa – 1 tys. zł.
Drugi format współpracy zakłada otwarcie punktu Crazy Piramid Pizzy w niewielkim lokalu o powierzchni 10 metrów kwadratowych.
- Franczyzobiorca powinien dysponować kwotą 5 tys. zł. Opłata franczyzowa wynosi zaś tylko 300 zł – mówi Wojciech Goduński, właściciel sieci.
Z franczyzy Crazy Piramid Pizza mogą skorzystać też przedsiębiorcy, którzy już prowadzą własny lokal gastronomiczny. Cena urządzenia do produkcji pizzy – rożka wynosi 700 zł. Alternatywną formę współpracy stanowi zakup przyczepy gastronomicznej, z której serwować można pełne menu fast food. Jej cena to 42 tys. zł.
- Oba formaty przewidują opłatę miesięczną na poziomie 300 zł – mówi Goduński. - Dodatkowo wszyscy partnerzy, którzy dołączą do nas do końca stycznia 2012, zostaną zwolnieni z opłaty franczyzowej na sześć miesięcy. Otrzymają też rabat na wyposażenie lokalu w wysokości 10 proc.
Właściciel Biesiadowa przyznaje, że rozwój sieci nabrał tempa po targach Franczyza 2011, które odbyły się w październiku w Pałacu Kultury i Nauki.
- Rozmowy prowadzone w trakcie trwania targów powodują duże zainteresowanie naszą ofertą. Skutkują również wieloma ponownymi kontaktami osób zainteresowanych, z których część prowadzi do podpisania umowy franczyzowej – mówi Goduński.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...