Najwyższy czas do Polski

Kalifornijska marka odzieżowa Time Out wkracza nad Wisłę.
W przyszłym roku firma zamierza otworzyć w naszym kraju 10 sklepów. Na razie najbliższe sklepy Time Out znajdują się w Czechach i na Słowacji. W sumie na świecie funkcjonuje ich 37, z czego 18 to sklepy partnerskie. Firma planuje rozwój w Polsce przez sieć franczyzowych salonów otwieranych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców oraz równoległą sprzedaż w sklepach multibrandowych.
- Miasta którymi na początku jesteśmy najbardziej zainteresowani to: Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Bydgoszcz, Katowice, Szczecin i Lublin – wymienia Agnieszka Bukowska-Kruczek z firmy Twin Concept przedstawiciela marki Time Out. - Co do rozwoju sieci w sklepach multibrandowych, to jesteśmy otwarci na propozycję współpracy z każdym klientem chcącym podnieść atrakcyjność oferty po przez sprzedaż produktów Time Out.
Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować lokalem o powierzchni min. 150 m2 oraz kapitałem potrzebnym na jego adaptację. Koszt dostosowania sklepu zależy od jego powierzchni i stanu aktualnego i waha się od 250 do 600 euro za m2. Przystąpienie do marki zwolnione jest za to z opłat licencyjnych. Przedsiębiorca może liczyć dodatkowo na pełne depozytowe zatowarowanie sklepu, lokalne kampanie reklamowe oraz pomoc przy wyborze lokalizacji i negocjowaniu warunków najmu.
- Wsparcie sieci podczas negocjacji z najemcą ma duży wpływ na końcowy efekt ustaleń dotyczących warunków najmu – dodaje Agnieszka Bukowska Kruczek.- Właśnie dlatego od samego początku uczestniczymy w nich i dokładnie analizujemy potencjalne lokalizacje. Najczęściej wybieramy galerie handlowe, zwłaszcza te działające w miastach turystycznych.
(boa)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej