Zrób to sam w małym mieście

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mniejsze miejscowości coraz częściej są celem dużych sieci oferujących artykuły dla majsterkowiczów i ogrodników. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że rynek marketów budowlanych w dużych aglomeracjach jest już nasycony i niewiele jest miejsca na nowe placówki. Poza tym mniejsze miasta, gdzie wiele osób mieszka w domku z ogródkiem, to naturalne źródło potencjalnych klientów, którzy chętnie wydadzą kilka złotych na ładne kwiatki czy nowe grabie. Zgodnie z tym trendem rozwija się Grupa Muszkieterów, która otworzyła swój supermarket budowlany Bricomarché w Świeciu. W mniejszych miastach swoje placówki otwiera również Mrówka, pod której logo działa 77 sklepów. Podobny klucz rozwoju przyjęły też Obi i Leroy Merlin. Duże aglomeracje zdominowała Castorama, która ma nad Wisłą 58 sklepów. Największe miasta wybrała również szwedzka sieć Jula, która w tym roku wchodzi do Polski.

Supermarkety Bricomarché lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.

- Sukces supermarketu zależy w 90 proc. od lokalizacji. Żeby zarabiać, trzeba dobrze znać rynek, na którym się działa – mówi Maciej Nowicki, który wraz z żoną prowadzi punkty sieci w Rawie Mazowieckiej i Piotrkowie Trybunalskim.

Supermarket Bricomarché otwarty w województwie kujawsko-pomorskim to już 79 placówka sieci w Polsce. Sklep ma ponad 1,6 tys. m2 powierzchni sprzedażowej, a klienci mogą wybierać spośród 15 tys. artykułów budowlanych, ogrodowych oraz dekoracyjnych. Przy markecie działają też dwie hale sprzedażowe – ogrodowa i budowlana. W nowym sklepie Grupy Muszkieterów zatrudnienie znalazło 28 osób.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców. Zarządza siecią 168 supermarketów spożywczych Intermarché oraz 79 sklepami budowlanymi Bricomarché. Pod względem obrotów Muszkieterowie tworzą największą grupę franczyzową w Polsce.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €