Satelita w Lublinie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowy format placówek Subway to mniejsze restauracje, mieszczące się nawet na powierzchni 10 m2. Pierwszy Satallite Kiosk w Europie Środkowo-Wschodniej został otwarty w Lublinie.
- Kioski można instalować na otwartych powierzchniach, a oprócz dopływu elektryczności i wody nie potrzebują już prawie niczego innego. Ten rodzaj placówek umożliwi nam szybszy rozwój w lokalizacjach, w których nie ma wolnego miejsca na umieszczenie restauracji, na przykład w całkowicie zajętych centrach handlowych, ale również w lokacjach nietradycyjnych, takich jak szkoły, szpitale, hale sportowe - mówi Martin Princ, menedżer ds. rozwoju sieci Subway na Europę Środkową i Wschodnią.

Zarządzający siecią przyznają, że Lublin nie będzie jedynym polskim miastem, w którym pojawią się restauracje w nowym formacie.

- Przewidujemy stopniowe rozszerzenie tego formatu na kolejne polskie miasta, ale też na pozostałe kraje regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Główną zaletą koncepcji jest bowiem to, że chodzi o opcję tańszą od budowy kompletnie wyposażonej restauracji w centrum handlowym lub w centrach miast. Dlatego oczekujemy, że nowy typ restauracji przyspieszy rozwój nowych filii w regionie - mówi Martin Princ.

Gastronomiczne kioski Subwaya będą mogli otwierać tylko franczyzobiorcy, którzy już prowadzą swój lokal tej marki. W Europie Środkowo-Wschodniej jest ich blisko 400. Kwota inwestycji we własny punkt Subway to minimum 100 tys. dolarów.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €