Biedronka i Tesco walczą o Lublin

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Biedronka uruchomiła właśnie swój 15. sklep w Lublinie. Po rozbudowie rusza również z rozszerzonym asortymentem hipermarket Tesco Extra. Sklepy działające pod logo Tesco Extra wyróżniają się tym, że są one otwarte całą dobę.
- Dzięki temu osoby pracujące do późna mogą bez pośpiechu zrobić zakupy. Ponadto w tym momencie ok. 70 naszych hipermarketów wyposażonych jest w kasy samoobsługowe, dzięki czemu klienci z mniejszą liczbą produktów mogą ominąć długie kolejki do kas – mówi Jakub Jaremko, specjalista ds. komunikacji Tesco Polska.

W szranki z Biedronką i Tesco staje także Intermarché, które na razie na Lubelszczyźnie obecne jest w Zamościu i Dęblinie. Sieć wywodząca się z Wielkopolski planuje jednak intensywne poszukiwania franczyzobiorców, którzy wzmocnią pozycję marki na wschodzie naszego kraju. W tym celu zorganizowała w listopadzie spotkanie z potencjalnymi franczyzobiorcami. Do końca 2016 roku w województwie lubelskim będą funkcjonowały dodatkowo 22 supermarkety Intermarché.

- Konsekwencją rozwoju sieci dyskontów posiadających wyłącznie własne sklepy jest zrzeszanie się niezależnych handlowców i przystępowanie do franczyzowych sieci. W ostatnich trzech latach liczba sklepów spożywczych we franczyzie podwoiła się - komentuje Michał Wiśniewski, dyrektor działu doradztwa we franczyzie PROFIT system.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €