Play stawia na franczyzę

Agenci operatora sieci komórkowej zapowiadają kolejne otwarcia.
Firma Selfon jest agentem sieci Play w Polsce. Pod logo firmy skupionych jest 40 punktów zajmujących się dystrybucją usług telekomunikacyjnych Play, 28 z nich to placówki partnerskie. Na rozwój poprzez franczyzę Selfon zdecydował się w 2010 roku.
- Franczyzobiorcą Selfon może zostać każdy, począwszy od osób, które są już w jakiś sposób związane z naszą firmą np. pracują lub prowadzą partnerskie salony Selfon, skończywszy na osobach, które nigdy z nami nie współpracowały, a nawet takich, które nie pracowały jeszcze w branży telekomunikacyjnej - mówi Piotr Kaszuba, współwłaściciel Selfon.
Na przyszły rok Selfon zaplanował uruchomienie 10 nowych salonów sprzedających usługi Play. Firma skupi się również na rozwoju usług skierowanych do klientów biznesowych.
Przyszły franczyzobiorca powinien mieć do dyspozycji lokal o powierzchni minimum 25 m2 usytuowany w centralnej części miasta. Na uruchomienie własnego salonu Play w ramach sieci Selfon trzeba przygotować ok. 50 tys. zł.
Franczyzobiorca otrzymuje od Selfon projekt adaptacji lokalu i aranżacji wnętrza oraz podstawowe wyposażenie punktu. Może również liczyć na wsparcie podczas uruchamiania własnego salonu. Każdy z partnerów uczestniczy także w działaniach marketingowych.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej