Emerytalna ofensywa rozpoczęta

Franczyzobiorcy A-Z Finanse mogą zarobić więcej sprzedając nowe produkty inwestycyjne.
Firma A-Z Finanse powstała we Wrocławiu w 2006 roku. W ramach krajowej ekspansji, w marcu 2009 roku A-Z Finanse S.A. przejęło warszawską spółkę Goldenegg S.A.i dziś spółka oferuje produkty ponad 100 instytucji finansowych.
- Duży wpływ na rozwój branży finansowej miały ostatnie zmiany w systemie emerytalnym. Wskazują one na konieczność podejmowania dodatkowych, indywidualnych działań w celu zapewnienia sobie godnego życia na emeryturze. Postanowiliśmy więc podążać za obowiązującymi trendami i przygotować odpowiednią ofertę– mówi Piotr Bijanski, menadżer projektu ds. rozwoju sieci partnerskiej.
Wobec tego firma A-Z Finanse ruszyła z emerytalną ofensywą. Spółka wspólnie z firmą Opiekun Inwestora opracowała i wdraża strategię inwestycyjną Profit Protect 10/15. Polega ona na identyfikacji trendów rynkowych i inwestycji w fundusze akcyjne przy wzroście oraz w bezpieczniejsze obligacje przy spadkach. Strategia skupia się przede wszystkim na zabezpieczeniu kapitału i ochronie zysków.
W ramach sieci A-Z Finanse działa obecnie 30 placówek własnych i 3 franczyzowe. Ostatnio otwarte zostały nowe biura w Łodzi i Krakowie. Rozbudowana struktura firmy zapewnia dostęp do usług A-Z Finanse w prawie całym kraju. Wielu doradców działa jednak z dala od swoich oddziałów budując własny rynek w miejscu zamieszkania. Łącznie w punktach A-Z Finanse i Goldenegg pracuje ich ponad 450.
- Stawiamy na rozwój sieci partnerskiej – dodaje Mariusz Kacała, wiceprezes A-Z Finanse. - W przyszłym roku planujemy otworzyć co najmniej 20 nowych oddziałów. Od franczyzobiorców wymagamy przede wszystkim dysponowania lokalem o powierzchni ok 70 m2 oraz kapitału potrzebnego na rozpoczęcie działalności.
Kwota inwestycji waha się 5 do 45 tys. zł. Zależy ona od lokalizacji punktu i jego aranżacji oraz wielkości miasta i liczby zatrudnianych pracowników. Franczyzodawca przekazuje biorcy swoje know-how oraz projekt oznakowania biura. Zapewnia także szkolenia pracowników, promocję nowego oddziału, stronę www oraz dostęp do pełnej palety produktowej, w tym do indywidualnie tworzonych produktów finansowych. Szacowany zwrot inwestycji wynosi do pół roku.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej