Full service dla biura

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia będzie miało miejsce ostatnie w tym roku otwarcie nowej placówki. 19. sklep Office1 powstanie w Pruszczu Gdańskim. W przyszłym roku firma chce zaistnieć w Wielkopolsce i na Górnym Śląsku.

- Od nowego roku skupimy się na pozyskiwaniu franczyzobiorców, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu lokalnego biznesu - mówi Grażyna Marciniak, dyrektor rozwoju sieci Office1 Poland. - Chcemy także, aby nowo powstające sklepy były w jak najszerszym zakresie wyposażone w maszyny do wykonywania usług biurowych.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Placówka Office1 powinna mieć nie mniej niż 25 m2 powierzchni handlowej, plus zaplecze. Wyszukanie lokalu to zadanie franczyzobiorcy, sieć musi go tylko zatwierdzić. Sklepy najczęściej znajdują się w ciągach handlowych. Część sklepów, zwłaszcza tych leżących w miejscach mniej uczęszczanych, skupia się na sprzedaży B2B, sprzedaż detaliczną traktując marginalnie. Franczyzodawca zapewnia szkolenia oraz projekt sklepu, jego wyposażenie i zatowarowanie. Pomaga także w kwestii pozyskania źródeł finansowania: leasingu, kredytu czy dotacji z UE bądź z UP.

- Tego rodzaju biznesu nie da się prowadzić jednoosobowo, trudne jest też zdalne kierowanie pracownikami. Franczyzobiorca winien aktywnie uczestniczyć w procesie zarządzania placówką. On i jego pracownicy muszą dostrzegać i chcieć elastycznie reagować na zmiany jakim podlega otoczenie zewnętrzne firmy – dodaje Grażyna Marciniak.

Złożona w 1989 roku w USA firma Office1 Superstores International Inc. jest siecią międzynarodową, funkcjonującą w 38 krajach. W Polsce istnieje od 6 lat.

(boa)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €