Pieskie życie po szwedzku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma została założona w 1987 roku Sztokholmie przez Toma Eliassona. Produkty marki Husse dostępne są bezpośrednio u franczyzobiorcy prowadzącego sprzedaż na danym terenie. Na całym świecie Husse posiada blisko 600 franczyzobiorców i dystrybutorów. W Polsce firma ma 34 przedstawicieli, docelowo ma ich być ok. 50-60.
- Ostateczna liczba franczyzobiorców działających na terenie Polski zależy od efektów współpracy z naszymi obecnymi partnerami.Chcemy wzmacniać naszych najlepszych partnerów i często zdarza się, że jedna osoba otrzymuje wyłączność terytorialną na kolejnym obszarze – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Szacowana kwota inwestycji wynosi od 30 do 100 tys. zł i zależy od wielkości terytorium, na którym chce działać franczyzobiorca. Kwota ta obejmuje opłatę licencyjną oraz środki potrzebne na zatowarowanie i niezbędny kapitał obrotowy. Franczyzobiorca zobowiązany jest do zorganizowania przestrzeni magazynowej odpowiedniej do planowanej skali działalności (na początku, np. przydomowy garaż) oraz samochodu przeznaczonego do rozwożenia produktów do klientów.

- Sprzedaż produktów Husse to biznes oparty na bezpośrednich relacjach z klientami, dlatego poszukujemy osób komunikatywnych i lubiących kontakt z ludźmi. Bardzo cenne jest doświadczenie w sprzedaży oraz zamiłowanie do czworonogów – wyjaśnia Cieślik.

Franczyzobiorca Husse przechodzi szkolenia z zakresu prawidłowego żywienia zwierząt, szkolenia produktowe oraz zasad prowadzenia franczyzy. Otrzymuje również komplet materiałów marketingowych oraz wzorcowy zestaw produktów.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €