Kodak najbardziej znany

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
We wrześniu 2001 r. po raz trzeci w Polsce przeprowadzone zostały badania znajomości marek i reklam fotograficznych, badania przeprowadziła firma Consumer Attitudes & Social Enquiry. Poprzednie tego typu badania przeprowadzone zostały we wrześniu 2000 oraz listopadzie 1999.

Jak wykazują badania, Polacy robią zdjęcia głównie 2-3 razy w roku lub co 2-3 miesiące (tak deklaruje 66% badanych), najbardziej znaną marką filmów jest marka Kodak – wymienia ją 90% badanych (57% wymienia Kodak jako pierwszą markę filmów, która „przychodzi do głowy). Pozostałe marki firm fotograficznych uzyskały niższe wyniki, na poziomie 50% znajomości spontanicznej.

Franchisingowa sieć laboratoriów Kodak Express będąca największą i najsilniejszą siecią na polskim rynku fotograficznym wciąż się rozrasta. Kodak aby sprostać konkurencji przeprowadza rocznie różne szkolenia dla swoich partnerów handlowych, na których mogą oni podnosić swoje kwalifikacje zawodowe.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €