Azja w Zakopanem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Chińskie potrawy serwowane w białych papierowych pojemniczkach z logo Asia To Go zadebiutowały w Krakowie w maju 2009 roku. Do końca 2011 roku sieć rozrośnie się do 14 lokali, z których najnowsze zostaną otwarte w Kielcach i Ełku.

- W 2012 chcielibyśmy otworzyć co najmniej 20 nowych lokali serwujących chińskie przysmaki w pudełkach. Partnerów szukamy w całym kraju, ale naszym priorytetem jest uruchomienie Asia to Go w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Zakopanem – mówi Justyna Czekaj-Grochowska, właścicielka sieci Asia To Go. - Prowadzimy również rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami w Irlandii i być może już niebawem pierwsze placówki Asia To Go pojawią się na Zielonej Wyspie. Nie wykluczamy też debiutu w innych krajach.

Sieć pracuje również nad rozwojem menu dodając do niego kolejne pozycje. W ubiegłym roku asortyment restauracji powiększył się o owoce morza. Pojawiła się również nowa marka kawy Portobello Caffe Italiano, która została stworzona specjalnie dla Asia To Go.

Aby zostać franczyzobiorcą Asia To Go trzeba dysponować kwotą ok 50 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty wstępnej, franczyzobiorca musi jednak uiszczać opłatę miesięczną, która jest uzależniona od liczby sprzedanych potraw. Franczyzobiorca samodzielnie poszukuje odpowiedniego lokalu, który później musi być zaaprobowany przez Asia To Go. Lokal powinien mieć 20-50 m2. Idealne miejsce na punkt Asia To Go znajduje się przy głównych ulicach miast.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €