Komfort atakuje rabatem

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Panele, podłogi drewniane, dywany, wykładziny dywanowe oraz drzwi – między innymi takie artykuły wykończeniowe znajdziemy w nowym sklepie sieci Komfort w Skierniewicach. Placówka w otworzy swe podwoje 10 grudnia.
Jej właściciele chcą rozpocząć działalność z przytupem, oferując w dniu otwarcia 20-proc. rabat na cały asortyment. To jednak nie jedyna promocja, na jaką mogą liczyć klienci Komfortu. Przy zakupie dywanu za min. 290 zł otrzymają w prezencie kolejny dywan w wybranym kolorze. Na dodatek na pierwszych 100 klientów sieć przygotowała niespodzianki.

Natłok promocji w dniu otwarcia nie dziwi. Biorąc pod uwagę koniunkturę na rynku materiałów wykończeniowych można jednak dojść do wniosku, że bez rabatów i cenowych zachęt klientów ciężko jest zdobyć. Od wybuchu kryzysu w 2008 roku sklepy z artykułami dla domu i ogrodu tną ceny. Przed dwoma laty metr kwadratowy paneli podłogowych kosztował 29 zł, a dziś płaci się za niego średnio 24,5 zł. Cena metra kwadratowego płyty spadła z 21 na 17 zł.

Sieć Komfort obejmuje obecnie 150 sklepów w Polsce, siedem w Czechach oraz dwa na Słowacji. Inwestycja we własny punkt tej marki wynosi ok. 120 tys. zł. Opłata początkowa wynosi 15 tys. zł, ale franczyzodawca w trakcie współpracy nie pobiera opłat licencyjnych. Franczyzobiorca nie musi natomiast finansować zatowarowania sklepu, bo średni okres rotacji towaru zrównany jest z terminem płatności za dostawy.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €