Leader School młodnieje

Właściciele Leader School doszli do wniosku, że pora zrzucić starą skórę. Ograniczyli liczbę dorosłych klientów, aby utworzyć więcej grup dziecięcych.
Szkoła Językowa Leader School swoją szansę na rozwój upatruje w zmianach demograficznych zachodzących w Polsce. W związku z rosnącą liczbą narodzin właściciele doszli do wniosku, że pora ująć firmie lat.
- W ostatnim czasie w naszych szkołach liczba dorosłych słuchaczy maleje, a zwiększa się liczba grup dziecięcych. Oczywiście ma to związek z sytuacją demograficzną, ale jest również efektem wdrożenia przez Leader School nowych metod nauczania dzieci - twierdzi Adam Chrzanowski, dyrektor ds. franczyzy Leader School.
To właśnie najmłodsi wydają się najlepszą grupą docelową dla szkół językowych. Dowodzą tego badania przeprowadzone przez Leader School, które wskazują, że specjalizacja szkoły w nauczaniu dzieci przynosi pozytywne efekty.
- Obecnie zakończyliśmy okres rekrutacji kursantów, który zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a wbrew tendencjom rynkowym, przyniósł naszym franczyzobiorcom średnio 5 proc. wzrostu słuchaczy - opowiada Andrzej Chrzanowski.
Pierwszą placówkę firma Leader School otworzyła 14 lat temu w Łodzi. Obecnie sieć tworzą 24 szkoły, a w przyszłym roku mają powstać kolejne. Dołączyć do Leader School może każdy, kto dysponuje kwotą od 65 do 85 tys. zł. Wysokość inwestycji zależy od wielkości miasta, a szacowany okres zwrotu z inwestycji wynosi około 24 miesięcy.
(asz)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej