Po auto do supermarketu

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak podaje „Rzeczpospolita”, belgijska sieć supermarketów Colruyt rozpoczęła sprzedaż nowych samochodów łamiąc w ten sposób monopol autoryzowanych dealerów. To premiera w Europie i zapowiedź rewolucji na rynku motoryzacyjnym.

Jeszcze w tym miesiącu Komisja Europejska przedstawi projekt liberalizacji warunków sprzedaży samochodów, który ma zaowocować spadkiem cen. Dealerzy uzyskują prawo do sprzedaży więcej niż jednej marki samochodów, a producenci stracą możliwość dyktowania sieciom sprzedaży obszaru, na którym mogą działać. Dealerzy będą więc mogli prowadzić działalność jednocześnie w wielu krajach. Pozwoliłoby im to na wykorzystanie różnic w cenach oferowanych samochodów. Dziś różnice w stawkach między krajami „15” sięgają nawet 30 procent.

Projekt, który powinien wejść w życie pod koniec roku, umożliwi sprzedaż samochodów także w supermarketach. Przedsmakiem rewolucji jest inicjatywa belgijskiej sieci supermarketów Colruyt. Aby wysondować rynek, wystawiła ona od wczoraj na sprzedaż 150 nowych samochodów: fordy fiesta, alfa romeo 156 i deawoo tacuma. Klienci nie mogą wybierać ani dodatkowego wyposażenia, ani opcji silnika, ani koloru pojazdu – mogą wziąć auto z „półki” lub zrezygnować z zakupu. Ceny są jednak o 20-25 proc. niższe niż u dealerów tych marek. Colruyt oferuje przy tym trzyletnią gwarancję na każdy pojazd, odkupuje także od klienta używane dotąd przez niego auto.

Więcej: Jędrzej Bielecki, Rzeczpospolita, 26 stycznia 2002
Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €