Agent nie tylko w stolicy

O potencjale rynku nieruchomości i pracy agenta opowiada Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson S.A.
Które miasta są atrakcyjne dla firm z branży nieruchomości?
Jeszcze w połowie lat 90. na polskim rynku nieruchomości, zwłaszcza komercyjnych, liczyła się praktycznie tylko Warszawa. Nieco później nastąpiło ożywienie na rynku krakowskim i wrocławskim oraz w innych dużych miastach Polski. Inwestycje są realizowane także w mniejszych miastach, świetnie rozwijają się podmiejskie rejony największych miast. Duży i wciąż niewykorzystany potencjał mają takie miasta jak Łódź, Szczecin, Lublin, metropolia śląska. Interesujące dla branży są również mniejsze ośrodki miejskie, zwłaszcza stolice województw poprzedniego podziału administracyjnego kraju.
Jak skutecznie zarządzać biurem nieruchomości?
Aby zapewnić bezproblemową pracę biura niezbędne jest zatrudnienie trzech pracowników pracujących pod nadzorem licencjonowanego pośrednika. Codzienna praca w agencji nieruchomości polega na odbywaniu licznych spotkań, wizytacji lokali w terenie, prowadzeniu korespondencji z klientami, przygotowywaniu umów i ciągłym aktualizowaniu bazy danych. Wszystkie te obowiązki wymagają od franczyzobiorcy systematyczności, odpowiedzialności i dużych zdolności komunikacyjnych.
Rozmawiał (dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej