108 w Minutkę

Stworzona przez Tradis sieć Minutka liczy 108 sklepów spożywczych.
Po nieudanej fuzji z Eurocashem zarządy Tradisu i Emperii wróciły do rozwijania własnych konceptów franczyzowych oraz tworzenia nowych. Jednym z nich jest Minutka, sieć partnerska skupiająca detalistów prowadzących sklepy spożywcze. Koncept został uruchomiony po koniec września i z każdym miesiącem rośnie średnio o 40 kolejnych sklepów. W przyszłym roku tempo rekrutacji partnerów ma zostać utrzymane.
- Zgodnie z zapowiedziami, do końca roku na polskim rynku handlowym będzie funkcjonowało co najmniej 120 Minutek, a kolejny rok chcemy zamknąć z liczbą 600 partnerów - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Tradis. - Sieć cały czas się rozwija, a kolejni detaliści deklarują chęć dołączenia do projektu.
W ramach współpracy Tradis finansuje koszty wizualizacji i dostosowania placówek do standardów sieci, organizuje salę sprzedaży oraz udziela wskazówek dotyczących ekspozycji towaru. Od partnerów oczekuje „utrzymania określonego poziomu lojalności zakupowej” ustalanego indywidualnie.
Choć 80 proc. przychodów spółki Tradis stanowi sprzedaż towaru z dostawą do klienta, będzie się ona dalej rozwijała swoje hale Cash & Carry, których ma w Polsce 35. Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta kolejna hala, a w przyszłym kilka następnych. Nowe obiekty mają pomóc w rozwoju sieci sklepów Minutka. Tradis komentuje, że nie ma ambicji, by zostać liderem pod względem liczby sklepów franczyzowyc, gdzie króluje sieć Odido rozwijana przez Marko z 560 sklepami oraz ABC Eurocashu z ponad 4,3 tys. placówek.
- Poprzez sieć umacniamy współpracę z niezależnymi detalistami dostarczając im narzędzi do skutecznego konkurowania na rynku – mówi Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C Tradis. - Do projektu przystępują klienci hal Cash & Carry Tradis, a także właściciele sklepów, którzy dotychczas zaopatrywali się w konkurencyjnych hurtowniach. Minutki z powodzeniem funkcjonują zarówno w małych miejscowościach, jak i na osiedlach większych miast.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...