Ognista franczyza
Krzysztof Pliszka, prezes zarządu Poż-Pliszka wyjaśnia, kto jest głównym adresatem usług przeciwpożarowych i jak pozyskać klientów.
Do jakiej grupy docelowej skierowane są produkty przeciwpożarowe?
Model prowadzonej przez nas działalności opiera się na relacji B2B, czyli przedsiębiorstwo dla przedsiębiorstwa. Nasze usługi kierujemy do wszystkie podmiotów, które w ramach prowadzonej działalności, w obliczu polskiego prawa, zobligowane są do stosownego zabezpieczenia swoich obiektów pod względem przeciwpożarowym. Wśród licznego grona naszych klientów znaleźć można między innymi: elektrociepłownie, zakłady energetyczne, produkcyjne, usługowe, chemiczne, farmaceutyczne, kolejowe, budowlane czy banki. Ponadto szkoły, uczelnie wyższe, szpitale, urzędy, wojsko, policja – czyli jednostki budżetowe oraz szereg firm czy instytucji działających w obszarze rozrywki, takich jak: radio, telewizja, opery, galerie sztuki, kina, teatry. Jak widać jest to nie tylko liczna, ale i bardzo zróżnicowana grupa odbiorców.
Poż–Pliszka propaguje ekologiczne środki gaśnicze i inne produkty przyjazne środowisku. Czy jest to sposób na zdobycie klientów?
Tak, ochrona środowiska jest dla nas bardzo ważna. Dlatego w 2004 roku wdrożyliśmy system ISO 14001 (System Zarządzania Środowiskowego). Od lat w poszukiwaniu nowych technologii i rozwiązań przyświecała nam idea ochrony środowiska. Naszym klientom oferujemy gazy bezpieczne dla człowieka oraz otoczenia. Wszystkie stosowane przez nas środki posiadają odpowiednie certyfikaty potwierdzające, że są nieszkodliwe dla środowiska. Czy pomaga nam to zdobywać nowych klientów? Z całą pewnością tak. Klienci, podobnie jak my, mają świadomość nieodwracalności pewnych działań. Wprowadzając pewne standardy mimowolnie odpowiadamy na potrzeby rynku. Klienci stojący przed wyborem zastosowania urządzeń mogących wywrzeć negatywne skutki na otoczenie, albo urządzeń czy systemów nieszkodliwych dla środowiska – wybiorą te drugie.
Czy potencjalny franczyzobiorca musi mieć doświadczenie w dziedzinie zabezpieczeń przeciwpożarowych?
Nie jest to warunek konieczny. Swoim potencjalnym franczyzobiorcom oferujemy pełen pakiet szkoleń praktycznych oraz teoretycznych. Osoby te zostaną wyposażone w stosowną wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego prowadzenia działalności w tym zakresie.
Rozmawiała (asz)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej