Usługi w abonamencie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Każdy sposób na zatrzymanie klienta jest dobry. Liczy się skuteczność. Firmy stosują najczęściej karty lojalnościowe. Idealnym pomysłem na przyciągnięcie klientów w branży uroda i fitness jest sprzedaż usług w abonamencie. W ten sposób można kupić zabiegi, które realizowane poza pakietem są droższe.
- Wielu klientów skorzystało z przygotowanych przez nas pakietów zabiegów, które zostały kupione jako gwiazdkowy prezent. Dzięki nim klienci będą mogli zrealizować wiele noworocznych postanowień dotyczących poprawienia urody - zapowiada Marta Szymczak, właścicielka licencji masterfranczyzy DepilConcept i BodyConcept na Polskę.

Pod logo DepilConcept, firmy specjalizującej się w trwałej depilacji, działają cztery punkty. Kolejne otwarcie będzie miało miejsce wiosną 2012 roku w Koszalinie. BodyConcept realizuje natomiast zabiegi kosmetyczne oraz oferuje usługi fryzjerskie. Pierwszym, i na razie jedynym franczyzobiorcą, jest Izabela Janowska, która zdecydowała się w jednym miejscu uruchomić oba koncepty biznesowe. Punkt zlokalizowany jest w jednym z warszawskich biurowców.

- Salon otwarty jest od dwóch miesięcy, ale przygotowania do jego uruchomienia trwały znacznie dłużej. Większość klientów stanowią osoby pracujące w pobliżu punktu. Coraz częściej trafiają tu również panie z innych dzielnic Warszawy - dodaje Marta Szymczak.

Inwestycja w salon BodyConcept zamyka się w kwocie 166-279 tys. zł, zaś DepilConcept - 130 tys. zł.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €