Wschodnie gwiazdy Subway

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Subway chce skupić się na rozwoju sieci franczyzowych w krajach, gdzie firma jest już obecna oraz tam, gdzie marka pojawiła się niedawno, a więc w Rumunii, Estonii i Słowenii.
- W Rumunii działa już 12 franczyzobiorców, kolejne restauracje mają się tam w pierwszym kwartale przyszłego roku. Na 2012 zaplanowane są również otwarcia pierwszych placówek na Ukrainie i w Gruzji - zapowiada Martin Princ, menedżer ds. rozwoju sieci Subway na Europę Środkową i Wschodnią.

W 2011 roku sieć weszła do Polski z nowym formatem placówek. Satallite Kiosk to mniejsze restauracje, mieszczące się nawet na powierzchni 10 m2. Pierwszy tego typu punkt w Europie Środkowo-Wschodniej został otwarty w Lublinie. Sieć zapowiada jednak, że mniejszy format będzie otwierany jedynie z wyjątkowych przypadkach i w Polsce Subway skupi się na uruchamianiu standardowych restauracji.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €