Nowa twarz krokodylka
Coccodrillo zmienia aranżację swoich sklepów.
Z okazji 10 rocznicy powstania firma Coccodrillo zdecydowała się odświeżyć wygląd swoich salonów. Postawiła na surowy design, proste meble i oszczędność detali. Dla najmłodszych przygotowano kącik zabaw, a przymierzalnia dostosowana jest do potrzeb dziecka.
- Nowy wystrój zwiększa funkcjonalność sklepu i ułatwia klientom zakupy. Dominują brązy i szarości, wspierane dla kontrastu zielenią, z którą od początku utożsamia się firma Coccodrillo. Nowym elementem jest wprowadzenie kraciastej tapety, która w zestawieniu z meblami w kolorze dębu tworzy atmosferę „dobrego domu” - mówi specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Mariusz Michalik.
Franczyzobiorca nie musi zmieniać aranżacji w już otwartym salonie, a tworząc nowy, może wybierać spośród dwóch dostępnych opcji. Jeśli partner chce zrobić remont w sklepie, który działa już na rynku, to przeprowadza tylko delikatny lifting - zmienia kolor ścian, a firma dodaje grafikę przestrzenną. Sklepy w galeriach handlowych będą powstawać wyłącznie w nowej aranżacji.
Franczyzobiorca podpisujący umowę musi zakupić oprogramowanie dostarczone przez firmę. Rozpoczęcie współpracy wiąże się również z koniecznością wpłaty kaucji zwrotnej będącej zabezpieczeniem towaru, który partner otrzymuje w depozyt.
W ciągu 10 lat działalności firma CDRL, właściciel marki Coccodrillo, stworzyła sieć sieć sprzedaży, która liczy obecnie ponad 150 sklepów. W zależności od koncepcji koszt aranżacji lokalu to kwota od 600 do 900 zł za m2. Partnerzy poszukiwani są w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Sklepy otwierane są w centralnych punktach miast i galeriach handlowych. Lokal handlowy powinien mieć powierzchnię od 50 m2 do 70 m2.
(lp)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

