Nowa twarz krokodylka

Coccodrillo zmienia aranżację swoich sklepów.
Z okazji 10 rocznicy powstania firma Coccodrillo zdecydowała się odświeżyć wygląd swoich salonów. Postawiła na surowy design, proste meble i oszczędność detali. Dla najmłodszych przygotowano kącik zabaw, a przymierzalnia dostosowana jest do potrzeb dziecka.
- Nowy wystrój zwiększa funkcjonalność sklepu i ułatwia klientom zakupy. Dominują brązy i szarości, wspierane dla kontrastu zielenią, z którą od początku utożsamia się firma Coccodrillo. Nowym elementem jest wprowadzenie kraciastej tapety, która w zestawieniu z meblami w kolorze dębu tworzy atmosferę „dobrego domu” - mówi specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Mariusz Michalik.
Franczyzobiorca nie musi zmieniać aranżacji w już otwartym salonie, a tworząc nowy, może wybierać spośród dwóch dostępnych opcji. Jeśli partner chce zrobić remont w sklepie, który działa już na rynku, to przeprowadza tylko delikatny lifting - zmienia kolor ścian, a firma dodaje grafikę przestrzenną. Sklepy w galeriach handlowych będą powstawać wyłącznie w nowej aranżacji.
Franczyzobiorca podpisujący umowę musi zakupić oprogramowanie dostarczone przez firmę. Rozpoczęcie współpracy wiąże się również z koniecznością wpłaty kaucji zwrotnej będącej zabezpieczeniem towaru, który partner otrzymuje w depozyt.
W ciągu 10 lat działalności firma CDRL, właściciel marki Coccodrillo, stworzyła sieć sieć sprzedaży, która liczy obecnie ponad 150 sklepów. W zależności od koncepcji koszt aranżacji lokalu to kwota od 600 do 900 zł za m2. Partnerzy poszukiwani są w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Sklepy otwierane są w centralnych punktach miast i galeriach handlowych. Lokal handlowy powinien mieć powierzchnię od 50 m2 do 70 m2.
(lp)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej