Twardo stąpają po... podłodze

Franczyzobiorca RuckZuck ma wyłączność terytorialną i pierwszeństwo w otwieraniu nowych sklepów z podłogami i drzwiami.
Mijający rok RuckZuck zamknął z 17. nowymi sklepami. Ponad 20 punktów poddano gruntownej modernizacji, część z nich powiększyła powierzchnię sprzedaży.
- Nasze sklepy działają już w każdym polskim województwie. Rynek jednak nadal jest nienasycony. Rok 2011 był wyjątkowo nierówny w branży. Mniejsza sprzedaż mieszkań nie wpłynęła na obroty sklepów w tak wysokim stopniu, w jakim mogłoby się wydawać. Remonty robimy zawsze, dla tych, którzy mieli w planach kupno nowego mieszkania, a w dobie kryzysu nie mogli sobie na nie pozwolić, remont również był alternatywą. Wymiana drzwi wewnętrznych, czy montaż paneli w miejsce tak popularnej kiedyś wykładziny może diametralnie zmienić wygląd wnętrza - mówi Krzysztof Bedra, manager odpowiedzialny za ekspansję sieci RuckZuck w Polsce.
Sieć otworzyła w kończącym się roku nowe sklepy m.in. w Krakowie, Lubinie, Malborku, Nowym Sączu i Pabianicach. Dwa z nowo otwartych salonów w kraju (Kęty i Nowy Tomyśl) zostały uruchomione przez dotychczasowych partnerów firmy.
– Franczyzobiorcy RuckZuck otrzymują nie tylko wszechstronną pomoc ze strony sieci, ale również wyłączność na prowadzenie sklepu na danym terenie oraz pierwszeństwo przy tworzeniu kolejnych placówek - dodaje Krzysztof Bedra.
Zainteresowani współpracą z firmą RuckZuck powinni posiadać doświadczenie w handlu artykułami wyposażenia wnętrz oraz zapewnić dobrą lokalizację do prowadzenia biznesu. Do zadań franczyzobiorcy należy m.in. zorganizowania niezbędnego wyposażenia sklepu (kasa fiskalna, komputer, drukarka), zapewnienie usługi transportu do klienta oraz znalezienie ekipy montażystów. RuckZuck gwarantuje partnerom wsparcie marketingowe, pomoc w przystosowaniu budynku do standardów sieci i pakiet startowy, w ramach którego znajdują się m.in.: odzież firmowa dla pracowników, ulotki, wizytówki oraz elementy ekspozycji.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej