Zaliczony w ostatniej chwili

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W środę, 21 grudnia, Domino’s Pizza otworzyła kolejne dwa lokale. Jedenasta i dwunasta pizzeria powstała przy ul. Św. Wincentego i w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Zasięg działania sieci powiększył się tym samym o Targówek i kolejne ulice w centrum stolicy. Otwarcia dopełniły także realizację planu rozwoju Domino’s Pizza w Polsce na rok 2011.

- Z przyjemnością możemy ogłosić, że wypełniliśmy nasz plan w 100 proc. - mówi Maciej Jania, dyrektor zarządzający DP Polska. - Dzięki wspólnemu wysiłkowi wielu osób, w ciągu dziesięciu miesięcy udało nam się otworzyć 12 lokali, przeszkolić setki pracowników i uczynić markę Domino’s Pizza rozpoznawalną wśród mieszkańców Warszawy.

Firma DP Polska SA, właściciel licencji master-franczyzowej i spółka odpowiedzialna za wprowadzenie marki Domino’s Pizza na polski rynek planuje dalszy rozwój sieci. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w przyszłym roku ma powstać kolejnych 15 pizzerii. Dalsze plany, na skalę krajową, które nie wykluczają rozwoju przez franczyzę, przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €