Gruby biznes

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwsza pizzeria Gruby Benek powstała w Łodzi w 1997, dziś w sieci działają cztery lokale własne i 50 franczyzowych. W planach na ten rok jest uruchomienie około 12-15 nowych pizzerii, wśród nich mają znaleźć się dwie własne. Nowe lokale będą powstawać w miastach liczących więcej niż 20 tys. mieszkańców, na pierwszy ogień pójdą województwa mazowieckie i dolnośląskie.

W 2011 roku Gruby Benek zmienił formy współpracy z firmą. Obok oferty franczyzowej, pojawiła się również możliwość współpracy ajencyjnej.
- Przy formie ajencyjnej franczyzobiorca otrzymuje od nas gotowy lokal, który niekiedy jest już otwarty od pewnego czasu. Opłata wpisowa wynosi 30 tys. zł, a umowa podpisywana jest na 24 miesiące. Po tym okresie istnieje możliwość przejęcia danego lokali i podpisania zwykłej umowy franczyzowej – wyjaśnia Patryk Grubski, współwłaściciel spółki GB rozwijającej sieć pizzerii Gruby Benek.

Koszty uruchomienia franczyzowego punktu sieci Gruby Benek mieszczą się w granicach 60-90 tys. zł. Pizzerie mają powierzchnię ok. 100 m2 i znajdują się w centrach miast, przy ulicach o dużym natężeniu ruchu pieszych oraz na dużych osiedlach. Na remont lokalu i przystosowanie go do wymagań sieci trzeba przeznaczyć ok. 40 tys. zł. Opłata wstępna to 5 tys. zł, zaś opłaty bieżące kształtują się na poziomie 0,5-1,2 tys. zł. Sieć Gruby Benek pomaga franczyzobiorcom już od momentu podpisania umowy m.in. wspierając ich na każdym etapie przygotowania lokalu do otwarcia.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €