Klient na linii

O raz pozyskanego klienta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy – mówi Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Orange i TP S.A.
Czym zajmują się partnerzy MS Polska? Nasi doradcy odpowiadają za bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, którym oferują usługi telekomunikacyjne firm Orange i TP SA. Do ich obowiązków należy również monitorowanie kont klientów, aby dostosować ofertę do zmieniających się potrzeb. Partnerów wspiera w tym centrala, a wkrótce także regionalne biura w Gdańsku i Poznaniu. Właśnie w tych miastach poszukujemy teraz doradców. Oprócz samej sprzedaży bardzo duży nacisk kładziemy na opiekę nad klientem. Wiemy, że o raz pozyskanego abonenta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy, aby ten później zechciał ją przedłużyć.
Jakie są warunki współpracy z firmą? Partner nie ponosi kosztów z tytułu opłaty licencyjnej i opłat miesięcznych. Przedsiębiorca, którego prowizja uzależniona jest od sprzedaży, podlega okresowej kwartalnej ocenie. Biorca licencji bierze udział w szkoleniach organizowanych przez MS Polska oraz przez operatora Orange – PTK Centertel i Telekomunikację Polską. Partner może korzystać także z systemów komputerowych firmy, które pomagają w sprawnej obsłudze klienta. Uzupełnieniem oferty partnerskiej jest dostęp do produktów, takich, jak telefony i modemy.
Rynek telefonii komórkowej zmienia się w bardzo szybkim tempie. W jakim kierunku zmierza? Przyszłość rynku to sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych opartych na transmisji danych przy wykorzystaniu funkcji urządzeń typu smartfon i tablet. Wynika to z coraz bardziej powszechnego dostępu do internetu. Karty SIM znajdują również zastosowanie w telemetrii, czyli na przykład w monitorowaniu pojazdów firmowych lub w terminalach dla kart płatniczych.
rozmawiał (dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej