Biznes za zasłoną

Mieszkańcy woj. zachodniopomorskiego będą mogli rozkręcić tekstylny biznes. Właśnie tam Eurofirany zamierzają otwierać nowe sklepy.
W Polsce funkcjonują obecnie 43 salony franczyzowe i patronackie sieci Eurofirany oferujące najnowsze wzornictwo domowych tekstyliów. Powstała w 2000 roku firma prowadzi także dwa punkty na Słowacji oraz jeden w czeskiej Ostrawie.
- Obecnie skupiamy się na miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Poszukujemy lokalizacji głównie w centrach wyposażenia wnętrz – mówi Barbara Kruczyńska z firmy Eurofirany. - W tej chwili najbardziej interesują nas lokalizacje w Zielonej Górze, Szczecinie oraz Koszalinie. Myślę że 2012 rok powinien zamknąć się w 5-10 nowych otwarciach.
Inwestycja we własny salon Eurofiran to wydatek od 80 do 150 tys. zł. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej. Szacowany okres zwrotu inwestycji trwa dwa lata. W ubiegłym roku sieć uruchomiła koncept Eurofirany Boutique, który został otwarty w Ełku. Dziś działa ich już dziewięć w całej Polsce.
- Pomysł na ekskluzywne butiki wnętrzarskie doskonale przyjął się w naszym kraju – mówi Barbara Kruczyńska. - Dzięki konceptowi możemy rozwijać sieć sprzedaży gotowych wyrobów, ponieważ prowadzenie butiku nie wymaga od właściciela uruchomienia i prowadzenia pracowni krawieckiej.
(boa)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej