Print Terminal stawia na doświadczenie
Dotychczas franczyzę Print Terminal rozwijali biznesowi debiutanci. Teraz firma poszukuje osób, które znają branżę od podszewki.
Firma poligraficzna Print Terminal chce pozyskać franczyzobiorców, którzy mają już doświadczenie nie tylko w branży poligraficznej, ale również reklamowej. Współpracę ma ułatwić nowy system elektroniczny usprawniający komunikację między franczyzobiorcą a dostawcami oraz centralą.
- W 2012 rozpoczynamy nowy etap rozwoju sieci Print Terminal. Rozbudowujemy platformę elektroniczną, która pozwoli nam na współpracę ze znacznie większą liczbą firm. Dotychczas współpracowaliśmy głównie z osobami, które z nami stawiały pierwsze kroki w biznesie. Teraz będziemy starali się zachęcić do współpracy zwłaszcza te firmy, które działają już w branży poligraficznej i reklamowej - mówi Beata Chlewicka, współwłaścicielka sieci Print Terminal.
Nowi franczyzobiorcy będą poszukiwani na terenie całego kraju. Koszty przystąpienia do sieci Print Terminal wahają się w granicach od 2,8 tys. zł do 5,8 tys. zł. Przyszły partner firmy musi samodzielnie znaleźć lokal spełniający wymogi firmy.
- Lokal musi mieć 15-20 m2. Punkty Print Terminal powstają najczęściej w sąsiedztwie instytucji i firm. To daje naszym franczyzobiorcom dostęp do wielu potencjalnych klientów. W pobliżu powinien również znajdować się duży parking - dodaje Beata Chlewicka.
Print Terminal powstał w 2004, a rok później Częstochowie została otwarta placówka testowa. Pomysł na firmy świadczące usługi poligraficzne przyjął się na rynku i dziś logo firmy widnieje na 52 punktach franczyzowych i jednej placówce własnej.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

