McDonald’s nakarmi w Carrefour

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- W przypadku tej lokalizacji spodziewamy się bardzo dobrych wyników. Obie sieci to mocne marki z ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Korzyści powinny być obustronne – tymi słowami Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's Polska, zachwalał plany uruchomienia restauracji na terenie supermarketu Carrefour w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia.

Punkt ruszył jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia i choć Krzysztof Kłapa nie podaje szczegółów, to zdradza, że już w pierwszych dniach osiągnął zakładany poziom sprzedaży. Zyski są podobne do tych, jakie McDonald's osiąga w foodcourtach centrów handlowych. Nie wiadomo jeszcze, czy sieć zdecyduje się powtórzyć mariaż z Carrefourem w innych lokalizacjach.

Ile czasu świeżo upieczeni partnerzy dają sobie na weryfikację eksperymentu? Zdaniem Kłapy warto popatrzeć, jak placówka będzie radzić sobie w poszczególnych porach roku.

- Jednocześnie obiekt istniejący do tej pory w food courcie CH Arkadia kontynuuje swoją działalność bez zmian. Obie lokalizacje są skierowane do nieco innej grupy docelowej, nie będą więc robić sobie nawzajem konkurencji. McDonald's w Carrefour to oferta dla klientów supermarketu, którzy chcą zrobić sobie przerwę na posiłek - twierdzi Krzysztof Kłapa.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €