Play się opłaca?

Sprzedająca usługi telefonii komórkowej firma Play Krismilton, robi symulację ułatwiającą podjęcie decyzji o otwarciu salonu.
Pod logo Play Krismilton dział 36 punktów, z czego 30 pozostaje w rękach franczyzobiorców. W 2012 roku sieć ma urosnąć o 10 salonów, a docelowo ma ich być 55. Firma jest liderem w swojej branży na Dolnym Śląsku, ale placówki będą otwierane w całej Polsce – w najbliższym czasie w Warszawie i we Wrocławiu.
Inwestycja w biznes wynosi 5-40 tys. zł i zwraca się nie później niż po 12 miesiącach prowadzenia firmy. Wszystko zależy oczywiście od poniesionych wydatków na przygotowanie salonu. Jego optymalna powierzchnia to 25-30 m2.
- Pomagamy znaleźć partnerom odpowiedni lokal, oferujemy także do przejęcia już istniejące punkty sprzedaży. Symulujemy rentowność salonu w oparciu o specjalny model biznesowy – najważniejsze, żeby wysokość czynszu była dostosowana do liczby potencjalnych klientów – mówi Tomasz Kocur, współwłaściciel firmy Krismilton.
Franczyzodawca oferuje partnerom wsparcie marketingowe, organizuje szkolenie oraz pomaga w projektowaniu i adaptacji lokalu. Krismilton refunduje w 75 proc., koszty poniesione przez franczyzobiorcę na reklamę. U przyszłych inwestorów mile widziane jest doświadczenie sprzedażowe. Oprócz środków na uruchomienie biznesu trzeba także przygotować się na dodatkowe wydatki w początkowym okresie prowadzenia salonu.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej