Biedronka pokona Kolportera?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wiele wskazuje na to, że konkurencja na rynku handlu dobrami szybko zbywalnymi (FMCG) w 2012 roku nabierze rumieńców. Pod koniec 2011 Eurocash przejął dystrybucyjną część lubelskiej Emperii, stając się liderem pod względem wielkości kontrolowanych sieci handlowych w Polsce. W odpowiedzi na posunięcie głównego konkurenta Grupa Makro Cash&Carry przyspieszyła rozwój Makro Punktów, sklepów dla odbiorców detalicznych. Należąca do Jeronimo Martins sieć dyskontów Biedronka modernizuje wygląd sklepów, Aldi i Lidl również odświeżają wygląd placówek.

W tyle nie pozostaje też dystrybutor prasy Kolporter, który wśród swoich marek ma ogólnospożywcze sklepy Dobry Wybór. W grudniu 2011 do osiemnastu działających wcześniej placówek dołączyło siedem nowych, w tym sklepy w Inowrocławiu i podkrakowskich Michałowicach.

– Sklep w Michałowicach jest naszą pierwszą lokalizacją tranzytową, znajduje się bowiem przy ruchliwej drodze krajowej nr 7 – podkreśla Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór w Kolporterze. – Liczymy, że klientami będą zarówno zmotoryzowani mieszkańcy Michałowic, jak też kierowcy pokonujący trasę Kraków–Kielce. Michałowice są małą miejscowością, ale z naszego punktu widzenia mają duży potencjał.

Sieć Dobry Wybór w pierwszym kwartale 2012 roku ma powiększyć się o kolejne 25 placówek. Zdaniem Brzezińskiego do końca roku będzie liczyć 100 punktów.

– W pierwszym kwartale br. mamy zaplanowane uruchomienia kolejnych 25 placówek – zapowiada. – Najpierw ruszą dwa sklepy we Włocławku, później m.in. punkty we Wrocławiu, Dzierżoniowie, Gorzowie Wielkopolskim i Toruniu, Bydgoszczy.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €