Array ( [article] => Array ( [pid] => 45025 [country] => pl [article_id] => 6641 [article_date] => 2012-01-20 [articletype_id] => 1 [article_title] => Błyskotka na kryzys [article_intro] => Podobno diament to najlepszy przyjaciel kobiety. Może to prawda, ale to sztuczna biżuteria święci triumfy na całym świecie. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 3 [img_photo_description] => Sklep powinien mieć 15–35 m2. Inwestycja w lokal waha się od 70 do 150 tys. zł. [secret] => scrtk5c20008ccc7feb8e3516d39a5780dc91 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => kosmetyki, biżuteria, upominki [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => blyskotka-kryzys [article_title_striped] => Błyskotka na kryzys [dir] => article [article_text_photo] =>

Drożejąca ropa, metale i żywność przełożyły się na podwyżkę cen większości produktów konsumenckich. Jednak mimo kryzysu surowcowego, jaki przetoczył się po świecie w ubiegłym roku, sprzedawcy sztucznej biżuterii nie odczuli wyraźnych tąpnięć. W dużym stopniu wpłynął na to rozwój rynku w kierunku ozdób niekruszczowych. Zgodnie z "efektem szminki" – w trudnych czasach z przyjemnością sprawiamy sobie luksusowe, lecz drobne prezenty. Spada sprzedaż domów i samochodów, a konsumenci częściej sięgają po perfumy, biżuterię czy niedrogie urządzenia elektroniczne.

Właśnie dlatego doskonałą alternatywną dla drogich ozdób, które wybierane są sporadycznie i jedynie na specjalne okazje czy uroczystości staje się biżuteria typu fast fashion (błyskawicznie kopiująca trendy ze światowych wybiegów). Szeroka oferta modnych dodatków, atrakcyjna cena i kolekcje pozwalające na indywidualne tworzenie własnych ozdób, to coś co przyciąga klientów w całej branży mody.

Diva, obecna w Polsce od połowy 2010 r. to doskonały przykład połączenia idei szybkiej mody, z oryginalnym designem. Australijska firma posiada przeszło 4 tys. sklepów na całym świecie, dla młodej marki pracują projektanci z Londynu, Mediolanu czy Paryża. W Polsce ma już 23 sklepy, w tym 14 nowych, które pojawiły się na rynku w 2011r.

- Będziemy rozwijać naszą sieć również w modelu franczyzowym. Jest to podyktowane przede wszystkim kosztami uruchomienia wielu sklepów własnych. Poza tym ten model współpracy jest opłacalny dla obu stron. Przedsiębiorca lepiej zna lokalny rynek i jego potrzeby, centrala natomiast śledzi trendy w modzie, dzięki czemu dostarcza atrakcyjne produkty - mówi dyrektor generalny marki Diva Peter Bohn.

(lp)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 109 [author_pid] => 966 [author_name] => PROFIT system [authortype_id] => 3 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => firmy [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( ) [author_name_url] => profit-system ) ) [link] => /artykul/6641/blyskotka-kryzys/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74485 [country_item] => pl [description] => Sklep powinien mieć 15–35 m2. Inwestycja w lokal waha się od 70 do 150 tys. zł. [path] => 2d2/643/wkd.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 22232 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 72638 [country_item] => pl [description] => Sklep powinien mieć 15–35 m2. Inwestycja w lokal waha się od 70 do 150 tys. zł. [path] => a6c/dbc/diva_store_3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 22068 ) ) ) [og_image] => 2d2/643/wkd.jpg [article_date_formated] => 20.01.2012 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74485 [country_item] => pl [description] => Sklep powinien mieć 15–35 m2. Inwestycja w lokal waha się od 70 do 150 tys. zł. [path] => 2d2/643/wkd.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 22232 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74485 [country_item] => pl [description] => Sklep powinien mieć 15–35 m2. Inwestycja w lokal waha się od 70 do 150 tys. zł. [path] => 2d2/643/wkd.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 22232 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )

Błyskotka na kryzys

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Drożejąca ropa, metale i żywność przełożyły się na podwyżkę cen większości produktów konsumenckich. Jednak mimo kryzysu surowcowego, jaki przetoczył się po świecie w ubiegłym roku, sprzedawcy sztucznej biżuterii nie odczuli wyraźnych tąpnięć. W dużym stopniu wpłynął na to rozwój rynku w kierunku ozdób niekruszczowych. Zgodnie z "efektem szminki" – w trudnych czasach z przyjemnością sprawiamy sobie luksusowe, lecz drobne prezenty. Spada sprzedaż domów i samochodów, a konsumenci częściej sięgają po perfumy, biżuterię czy niedrogie urządzenia elektroniczne.

Właśnie dlatego doskonałą alternatywną dla drogich ozdób, które wybierane są sporadycznie i jedynie na specjalne okazje czy uroczystości staje się biżuteria typu fast fashion (błyskawicznie kopiująca trendy ze światowych wybiegów). Szeroka oferta modnych dodatków, atrakcyjna cena i kolekcje pozwalające na indywidualne tworzenie własnych ozdób, to coś co przyciąga klientów w całej branży mody.

Diva, obecna w Polsce od połowy 2010 r. to doskonały przykład połączenia idei szybkiej mody, z oryginalnym designem. Australijska firma posiada przeszło 4 tys. sklepów na całym świecie, dla młodej marki pracują projektanci z Londynu, Mediolanu czy Paryża. W Polsce ma już 23 sklepy, w tym 14 nowych, które pojawiły się na rynku w 2011r.

- Będziemy rozwijać naszą sieć również w modelu franczyzowym. Jest to podyktowane przede wszystkim kosztami uruchomienia wielu sklepów własnych. Poza tym ten model współpracy jest opłacalny dla obu stron. Przedsiębiorca lepiej zna lokalny rynek i jego potrzeby, centrala natomiast śledzi trendy w modzie, dzięki czemu dostarcza atrakcyjne produkty - mówi dyrektor generalny marki Diva Peter Bohn.

(lp)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €