Odido blisko 800 sklepów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Rok 2011 przyniósł sieci sklepów spożywczych Odido dynamiczny rozwój. Ubiegłorocznym celem było podpisanie 500 umów franczyzowych, co udało się zrealizować już w październiku. Okazało się, że przedsiębiorcy chętniej korzystali z oferty i w sumie podpisanych zostało 798 umów potwierdzających przystąpienie do sieci, na mocy których otwarto już 700 sklepów. Odido działa na polskim rynku od wiosny 2011 roku.

- Sukces Odido potwierdza rosnące zapotrzebowanie sektora handlu detalicznego na tego typu modele biznesowe – mówi Jose Bonito, dyrektor marketingu Makro Cash & Carry Polska. - Wyniki, które osiągnęliśmy w 2011 roku, bardzo nas cieszą. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Odido jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2012 roku utrzymać ten trend.

Do sieci Odido mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski. W ramach pakietu marketingowego partnerzy mają możliwość samodzielnego projektowania ulotki oraz otrzymują wsparcie przy otwarciu placówki. Franczyzobiorcy otrzymują również rabaty na zaopatrzenie w hurtowniach Makro.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €